Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Annex Omorika spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Annex Omorika*** mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie Hotelu Omorika, tuż nad żwirową plażą Omorika, obok niewielkiej przystani morskiej i przy popularnej promenadzie pięknie położonej wzdłuż Adriatyku. Hotel składający się z dwóch 2-piętowych budynków otacza śródziemnomorska roślinność z dominantą sosen.
W hotelu Annex Omorika*** na Gości czekają pokoje 2-osobowe oraz rodzinne 2+2. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone sejf oraz telewizję satelitarną i bezpłatny dostęp do Wi-Fi. Dodatkowo pokoje rodzinne są nieco większe i posiadają balkon zwrócony w stronę morza. Okna pokojów 2-osobowych także wychodzą w kierunku morza. Do każdego pokoju przylega łazienka z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, podstawowymi kosmetykami hotelowymi i ręcznikami.
Goście hotelu Annex Omorika na posiłki zapraszani są do klimatyzowanej restauracji w sąsiednim hotelu Omorika****, gdzie zlokalizowana jest także recepcja oraz bar, z którego również można korzystać. Hotel posiada przestronny taras zewnętrzny z niepowtarzalnym widokiem na wyspę Krk.
Mieszkając w hotelu Annex Omorika*** od czerwca do września można korzystać z zewnętrznego basenu hotelu Ad Turres (250 m powyżej). Przed hotelem Omorika natomiast znajduje się stacja kolejki turystycznej, którą latem można dojechać do centrum Crikvenicy. Okolica hotelu obfituje w atrakcje dla aktywnych – boiska sportowe, korty tenisowe, mini golf, park linowy, a przy plaży także rowery wodne, badminton, siatkówka plażowa oraz wypożyczalnia sprzętów wodnych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
16 m2
maks. 2 osoby
18 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Crikvenica to miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone dogodną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Idealna lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa na wycieczki, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jadran d.d., Bana Jelacica 16, 51260 Crikvenica, NIP: HR56994999963
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Annex Omorika. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!