Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Aparthotel ApartPark Baltic Home spełnia standardy Triverna
Aparthotel ApartPark Baltic Home zaprasza do apartamentów znajdujących się nad samym morzem. Kompleks ApartPark położony jest pośród nadmorskiego parku, około 200 metrów od plaży oraz promenady w Świnoujściu. Goście mogą tutaj korzystać z eleganckiej strefy SPA i doskonałych warunków do odpoczynku w wysokim standardzie. Relaksowi służy także kameralna atmosfera obiektu.
Apartamenty ApartPark to lokale o podwyższonym standardzie wykończenia. Aparthotel oferuje apartamenty, gdzie część sypialna, dzienna oraz aneks kuchenny mieszczą się w jednej otwartej przestrzeni oraz większe apartamenty z oddzielną sypialnią. W każdym apartamencie mieści się kącik telewizyjny oraz elegancki aneks kuchenny z wysokiej jakości wyposażeniem. Goście mają do dyspozycji sieć Wi-Fi, sejf, ekspres do kawy oraz stół jadalny z krzesłami. Każdy apartament posiada także nowoczesną łazienkę z kabiną prysznicową. W niektórych apartamentach znajdują się także balkony.
Na terenie kompleksu mieści się Sofa Bistro, serwująca śniadania w formie bufetu zarówno na ciepło, jak i na zimno. Po południu można zamówić potrawy z karty ze świeżych, sezonowych składników, a także słodkości i napoje. W sezonie ApartPark zaprasza do zewnętrznego ogródka na świeżym powietrzu.
Aparthotel Apart Park dysponuje elegancką strefą SPA z wewnętrznym kompleksem basenowym z basenem rekreacyjnym, jacuzzi oraz brodzikiem z grzybkiem. Za dodatkową opłatą Goście mogą także korzystać ze strefy saun oraz siłowni.
W sezonie dla Gości udostępniony jest Beach Bar z własną strefą plażową o powierzchni 500 m2. Przy jednym z trzech apartamentowców ApartPark mieści się własne wejście na plażę.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
17:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.22 m2
maks. 2 osoby
26 m2
maks. 3 osoby
40 m2
maks. 4 osoby
Świnoujście – najdalej wysunięte na północny zachód miasto w Polsce to prawdziwy nadmorski kurort, dysponujący sanatoriami, zakładami przyrodoleczniczymi, znakomitą bazą pobytową dla kuracjuszy i turystów. Oferta kulturalna adresowana do gości uzdrowiska jest w stanie zadowolić każdego turystę. W amfiteatrze, Muszli Koncertowej i na Promenadzie Nadmorskiej odbywają się liczne imprezy: koncerty, festiwale, międzynarodowe projekty muzyczne i teatralne. Zadbano też o warunki do uprawiania sportu i aktywnej turystyki – lądowej i morskiej. Szlaki piesze, rowerowe, kajakowe umożliwiają nabywanie sprawności przy jednoczesnym kontakcie z nadmorską przyrodą.
Do licznych atrakcji Świnoujścia bez wątpienia należą plaża i kąpielisko. Latem wody Bałtyku w rejonie Świnoujścia są najcieplejsze na polskim wybrzeżu i zachęcają do morskich kąpieli. Szeroka plaża na wyspie Uznam od 2006 roku otrzymuje certyfikat Błękitnej Flagi, świadczący o bezpieczeństwie i czystości kąpieliska.
Atrakcje Świnoujścia:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Michał Japtok, Daniel Japtok, Małgorzata Jasiukiewicz Baltic Home Spółka cywilna, ul. Uzdrowiskowa 11, 72-600 Świnoujście, NIP: 8551531507
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aparthotel ApartPark Baltic Home. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!