Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Brown Beach House Croatia & SPA spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Brown Beach House Croatia & SPA to luksusowy 4-gwiazdkowy hotel malowniczo położony nad samym brzegiem Adriatyku. Jest znakomicie zlokalizowany tuż obok zabytkowego i urokliwego Trogiru – jednego z najpiękniejszych miasteczek Dalmacji. Butikowy hotel Brown Beach House **** znajduje się na wyspie Čiovo, z której przez most łatwo dojść na promenadę Trogiru – spacer brzegiem morza zajmuje niespełna kwadrans.
Odnosząc się do swojej nazwy, Brown Beach House Croatia & SPA chce, by goście czuli się tutaj jak w domu. Dlatego przygotowano nowoczesne udogodnienia ułatwiające zarówno podróż służbową, jak i wakacyjny wypoczynek. 2-osobowe pokoje superior są eleganckie i przestronne, łóżko typu king-size zapewnia prawdziwy relaks. Pokój jest wyposażony w klimatyzację, minibarek, ekspres do kawy i herbaty, sejf, telewizor z kanałami satelitarnymi, szlafroki i kapcie, miejsce do pracy, stolik kawowy, dostęp do Wi-Fi, suszarkę do włosów i zestaw kosmetyków w łazience.
Mieszcząca się w hotelu restauracja Cartina jest uważana za jedną z najlepszych restauracji w rejonie Splitu. Prestiżowa restauracja oferuje współczesną kuchnię śródziemnomorską, która odzwierciedla autentyczne smaki regionu z widokiem na morze i góry. Najlepszy w okolicy Trogiru Brown Beach Club proponuje wspaniałe koktajle i wibrującą muzyką plażową, by jeszcze bardziej uprzyjemnić wypoczynek pod śródziemnomorskim słońcem.
Hotel przygotował zewnętrzny oraz kryty basen, które są otoczone leżakami. Bogate wewnętrzne centrum spa & wellness to prywatna oaza zaprojektowana, aby odmłodzić i naładować ciało i duszę. Można tu skorzystać z luksusowych zabiegów, orzeźwiających masaży, profesjonalnego manicure i pedicure, zrelaksować się w saunie, jacuzzi lub łaźni parowej.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
Wyspa Čiovo jest znana jako sypialnia i letnisko zabytkowego Trogiru. Miasto założone przez greckich kolonistów w III w. p.n.e. jest jednym z najbardziej urokliwych i zapadających w pamięć miasteczek Dalmacji i całej Europy. Jego wąskie uliczki, stare mury, zwarta, średniowieczna starówka i porośnięta palmami promenada tworzą niezwykle romantyczny klimat. Malownicza wysepka mieszcząca stare miasto połączona jest mostami z drogą wiodącą do Splitu (30 km) – drugiego pod względem wielkości miasta Chorwacji oraz na znacznie większą wyspę Čiovo, na której znajdują się kempingi i malownicze plaże najchętniej odwiedzane przez turystów w tym regionie. Split, stolica Dalmacji, pomimo swojej wielkości i bogatej architektury także jest miejscem uroczym, mającym wiele do zaoferowania wakacyjnym turystom.
Będąc w tej części Chorwacji, warto zapoznać się z bogactwem przyrodniczym kraju i odwiedzić któryś z parków narodowych: PN rzeki Krka czy PN archipelag Kornati.
Atrakcje Splitu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GCH Trogir Hotel Operation d.o.o., Put Gradine 66, 21220 Trogir, NIP: HR 46123377992
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Brown Beach House Croatia & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!