Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt CKR Geovita Zakopane spełnia standardy Triverna
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Geovita w Zakopanem znajduje się na zacisznym południowym stoku Antałówki. Z jego okien rozpościera się malowniczy widok na Giewont i panoramę Tatr. Dużą zaletą ośrodka jest także bezpośrednie sąsiedztwo cenionego zakopiańskiego Aqua Parku z wodami termalnymi.
Ośrodek Geovita posiada ponad 110 miejsc noclegowych w pokojach 2, 3, 4-osobowych oraz apartamentach. Wszystkie pokoje posiadają łazienkę, telewizję satelitarną, lodówkę, czajnik bezprzewodowy, dostęp do Wi-Fi, radio, suszarkę do włosów i telefon. Pokoje mają balkony z widokiem na góry i las. Takie wyposażenie pozwala na komfortowy pobyt w zimowej stolicy Polski. 2-pokojowy apartament oprócz części sypialnej posiada także pokój dzienny z sofą.
W Centrum Geovita mieści się sala restauracyjna na 120 osób. Obiekt dysponuje także kawiarnią i wiatą grillową. W sali restauracyjnej śniadanie jest podawane w formie bufetu, natomiast obiadokolacje są serwowane do stolików.
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Geovita umożliwia relaks w saunie oraz organizację szkoleń i konferencji. Do dyspozycji jest pięć klimatyzowanych i w pełni wyposażonych sal szkoleniowych. W budynku mieści się także sala do gry w bilard oraz w tenisa stołowego. W recepcji ośrodka warto zapytać o aktualną zniżkę do aqua parku.
Na najmłodszych gości czeka zewnętrzny plac zabaw oraz kącik zabaw w budynku. A na narciarzy sąsiedztwo kompleksów narciarskich: Antałówka, Nosal, Polana Szymoszkowa, Gubałówka, Kasprowy Wierch. Lokalizacja we wschodniej części Zakopanego umożliwia też łatwe podjechanie na liczne wyciągi w Poroninie, Bukowinie Tatrzańskiej czy Białce Tatrzańskiej.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.14 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
28 m2
maks. 4 osoby
30 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GEOVITA S.A., Ogrodowa 31, 05-140 Jadwisin, NIP: 5262734680
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest CKR Geovita Zakopane. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!