Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Pogorzelica to niewielka miejscowość wypoczynkowa w północno-zachodniej Polsce, w województwie zachodniopomorskim. Położona nad Morzem Bałtyckim, na Pobrzeżu Szczecińskim. Znajduje się tutaj letnie kąpielisko, z piaszczystą plażą, obejmujące 200 m linii brzegowej.
Pogorzelica jest miejscowością uzdrowiskową. Co roku chętnie przyjeżdżają do niej turyści z różnych zakątków kraju. Zielony las sosnowo-świerkowy, a także morze i szeroka plaża z klifowym brzegiem stwarzają idealne warunki do relaksu i odpoczynku. Najbliższa okolica zachęca do spacerów, przejażdżek rowerowych oraz uprawiania sportów wodnych. Przez Pogorzelicę przebiega szlak turystyczny Szlak Liwiej Łuży.
Atrakcje w okolicach Pogorzelicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Przedsiębiorstwo Turystyczne Diuna Sp.j. Robert Lubomski, Anna Lubomska, ul. Podwale 2, 42-500 Będzin, NIP: 6252178841
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Diuna Pogorzelica. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".