Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Łapsze Niżne to spokojna wioska położona w regionie zwanym Spisz, umiejscowiona pomiędzy Pieninami i Tatrami w południowej części województwa małopolskiego. Miejscowość znajduje się w sąsiedztwie Pienińskiego Parku Narodowego, nieopodal ośrodków narciarskich w Jurgowie, Bukowinie Tatrzańskiej i Białce Tatrzańskiej. Blisko stąd nad sprzyjające rekreacji Jezioro Czorsztyńskie, gdzie można uprawiać sporty wodne, a wokół zbiornika jeździć po ścieżce rowerowej.
Atrakcje polskiego Spisza i okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Katarzyna Marciniak Memories , ul. Młodzieżowa 23/29, 87-100 Toruń, NIP: 9561923066
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Domki w No Name Luxury Resort. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".