Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Hunor spełnia standardy Triverna
Hotel Hunor jest położony w bezpośrednim sąsiedztwie parku rozrywki Zemplén, u podnóża góry Magas-hegy w Sátoraljaújhely. Hotel Hunor to jeden z najlepiej wyposażonych obiektów wellness w regionie. Komfort i dobrą rozrywkę gościom zapewniają baseny, masaże, strefa wellness, kręgielnia, piłkarzyki, bilard, tenis oraz taras słoneczny.
Do dyspozycji gości Hotel Hunor oddaje 35 pokoi dwuosobowych z możliwością dostawki dla dziecka do 12 lat. Z pokoi widać sąsiednie wzniesienia górskie porośnięte lasami. Pokoje są klimatyzowane, wyposażone w minibar, smart TV, sejf, dostęp do Wi-Fi oraz łazienkę z wanną lub prysznicem, ręcznikami, kosmetykami i suszarką do włosów.
W hotelu mieści się restauracja oraz winiarnia, w której można raczyć się doskonałymi winami z Tokaju – najbardziej znanego winiarskiego regionu Węgier i jednego z najbardziej cenionych w Europie.
Strefa wellness Hotelu Hunor zapewnia wypoczynek i relaks. Goście mogą korzystać w niej z krytego basenu, jacuzzi, sauny fińskiej oraz sauny na podczerwień, a latem także basenu zewnętrznego i tarasu słonecznego. Dodatkowo można zamówić profesjonalny masaż.
By dodatkowo się rozerwać podczas pobytu w Hotelu Humor dla gości przygotowano dwutorową kręgielnię, bilard, piłkarzyki oraz zewnętrzny kort tenisowy. Hotel jest otoczony pięknym prywatnym parkiem, w którym urządzono leśną promenadę, jest także jezioro.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Zemplen to region w północno-wschodnich Węgrzech, położony przy granicy ze Słowacją, we wnętrzu łuku Karpat. Masyw górski chroni go przed napływem zimnego powietrza z północy i tworzy znakomity mikroklimat dla uprawy winorośli. To właśnie ta część Węgier słynie z win tokajskich i znakomitych tradycyjnych winnic. Od zachodu rozpościera się zalesiony Zempliński Park Krajobrazowy, dzięki któremu powietrze jest tu czyste i przyjemne.
W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajduje się park rozrywki Zemplen. Utworzono go w 2009 roku na wulkanicznych wzniesieniach Gór Tokajsko-Slańskich. Słynie z największej na Węgrzech zjeżdżalni grawitacyjnej o długości 2275 m. Działa tutaj całoroczny wyciąg krzesełkowy, zimą wywożący narciarzy na stok, a w lecie turystów do wieży widokowej. Nieopodal wieży funkcjonuje kolejka gondolowa na wzgórze Szar-hegy, będące częścią słynnej węgierskiej kawiarni. Lubiący adrenalinę mogą skorzystać z ekstremalnego zjazdu z uprzężą na linie. Inne atrakcje parku to lodowisko, wielka ścianka wspinaczkowa, park linowy, zjeżdżalnię pontonową, plac zabaw i ścieżkę dydaktyczną wiodącą aż do ruin zamku (po drodze winiarskie piwnice). Park jest otwarty przez cały rok.
Miejscowość Sátoraljaújhely posiada własne atrakcje i zarazem stanowi dobrą bazę do zwiedzania regionu. Lokalne atrakcje to m.in. piwnica Ungvari oraz winiarnie Zsolyomka, ruiny zamku górującego nad miastem i doliną rzeki Bodrog czy pierwsze węgierskie Muzeum Więziennictwa.
W okolicy znajdziemy także zimowo-letnie tory narciarskie i bobslejowe, tzw. śnieżne pączki, pole do gry w paintball, miejsca dla wędkarzy, ośrodki jazdy konnej, możliwość przejazdu powozem konnym, ośrodek łucznictwa oraz oczywiście liczne piwnice z winami umożliwiające degustację.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Drop - In Kft, Torzsas utca 25, 3980 Satoraljaujhely, NIP: HU10360147
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Hunor. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!