Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Pod Ciżemką spełnia standardy Triverna
Hotel Pod Ciżemką*** usytuowany jest w malowniczym Sandomierzu. Sam obiekt mieści się w zabytkowej kamienicy Węgra Lazarczyka pochodzącej z 1563 roku. Została ona odrestaurowana z wielkim pietyzmem by jak najlepiej spełniać oczekiwania gości, co do standardu i jakości. Można dostrzec tam historyczne fragmenty budynku i zrekonstruowane pomieszczenia. Wszystko to wpływa na niepowtarzalny urok i klimat tego miejsca.
Goście do swojej dyspozycji mają 9 komfortowych i eleganckich pokoi wyposażonych w internet bezprzewodowy, telewizor, telefon, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, ręcznikami, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków.
Prawdziwi smakosze mają okazję skosztować w hotelowej restauracji przepysznych dań regionalnych jak maczanka sandomierska czy zalewajka świętokrzyska w chlebku, a także dań łączących tradycję z nowoczesnością jak zupa rakowa z weką okraszoną masłem rakowym czy policzki wołowe w sosie burgundzkim podane na nioki pod makaronem z warzyw. Jest to idealne miejsce na spotkania w gronie rodzinnym czy ze znajomymi. Dodatkowo w obiekcie mieści się kawiarnia, w której podawane są aromatyczne kawy oraz wyborne desery. Można tam również spróbować dań barowych oraz znakomitych alkoholi. W letnie dni dla gości udostępniony zostaje taras, przy którym można się raczyć tutejszymi specjałami. W odrestaurowanych piwnicach hotelu znajduje się klimatyczna i kameralna winiarnia, z bogatym wachlarzem trunków.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
22 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
28 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Sandomierz położony jest w województwie świętokrzyskim, nad rzeką Wisłą na Nizinie Nadwiślańskiej i zajmuje teren od Wyżyny Sandomierskiej do Równicy Tarnobrzeskiej.
Sandomierz to bardzo urokliwe i malownicze miasto z bogatą historią, położone na skarpie. Osoby przybywające do tej miejscowości mają okazję ujrzeć bardzo dobrze zachowany średniowieczny układ urbanistyczny oraz wiele obiektów o wysokiej wartości artystycznej w zakresie architektury. Warto tutaj zobaczyć m.in.:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DIS Sp. jawna Artur Dul i Wspólnicy, ul. Bohaterów Warszawy 3/53, 25-394 Kielce, NIP: 9590040955
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Pod Ciżemką. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!