Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Skipper spełnia standardy Triverna
Nowy Hotel Skipper**** powstał 15 metrów od morza, w malowniczej otulinie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego. Nowoczesny hotel udanie łączy marynistyczny wystrój wnętrz z wysokim standardem i sprawia, że wypoczynek nad morzem jest pełen niesamowitych doznań. To świetne miejsce na kojący relaks, dające możliwość zwiedzania Trójmiasta oraz Półwyspu Helskiego i Kaszub.
Klimatyzowane pokoje w hotelu Skipper**** są połączeniem nadmorskiej elegancji i funkcjonalności. Starannie zaprojektowane wnętrza i stylowe umeblowanie tworzą doskonałe warunki do wypoczynku oraz pracy w wyjątkowej lokalizacji. Hotel posiada kameralne pokoje 2-osobowe zwane deco oraz przestronne pokoje klasy standard. W każdym pokoju znajduje się mini lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, telewizor 40’ oraz łazienka z prysznicem, kosmetykami, ręcznikami i suszarką do włosów. Z pokoi jest wyjście na wspólny taras. W całym obiekcie działa dobrej jakości łącze Wi-fi.
Hotel posiada restaurację z widokiem na morze. Nad kuchnią w hotelu Skipper**** czuwa Krystian Sosnowski – członek stowarzyszenia Polska Inicjatywa Kulinarna. Kucharz z zamiłowania i pedagog z pasji, dzięki czemu wszyscy pracownicy są świetnie wyszkoleni kulinarnie. Jego zespół stawia na produkty lokalne, wędzi mięsiwa i ryby, kisi nie tylko ogórki, by karta hotelowej restauracji stała na wysokim poziomie. Każdego dnia przygotowywany jest także bufet śniadaniowy oraz urozmaicony bufet w porze obiadokolacji. W lobby znajduje się nowoczesny bar i kawiarnia – przyjemne miejsce na rozmowę przy kawie czy drinku.
W strefie sea&spa z 6 gabinetami zabiegowymi nad morzem można zaznać wytchnienia, zregenerować mięśnie i wyciszyć duszę. Strefa basenowa składa się z basenu z przeciwprądem, hydromasażami i ozonowaną wodą oraz saunarium z sauną fińską, łaźnią parową i sauną infrared. Latem udostępniane jest zewnętrze jacuzzi oraz słoneczna łączka.
Dla najmłodszych gości przygotowano w Hotelu Skipper bezpłatne udogodnienia w postaci gier planszowych i edukacyjnych oraz książeczek do wypożyczenia w recepcji. W jadalni: foteliki do karmienia, bezpieczna zastawa dla dzieci, śliniaki, kuchenka mikrofalowa, kącik zabaw dla dzieci, do pokoi łóżeczka dla dzieci, a do wypożyczenia w recepcji: podgrzewacze butelek, podnóżki, maty antypoślizgowe, zabezpieczenia do kontaktów, elektryczne nianie oraz wiele innych.
Hotel Skipper**** wyróżnia także unikatowa lokalizacja – na malowniczej Mierzei Rewskiej, intrygującej formie nadbałtyckiego brzegu. Ciągnący się w głąb morza na ponad kilometr piaskowy cypel rozdziela ciepłe wody Zalewu Puckiego od chłodniejszych i bardziej słonych wód Zatoki Gdańskiej.
Wyjątkowe miejsce w Hotelu Skipper**** to mostek kapitański – najwyższy punkt widokowy w Rewie. To wyjątkowa przestrzeń na wypicie znakomicie parzonej kawy, romantyczną kolację czy okolicznościowy obiad.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.14 m2
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
Rewa to miejscowość położona nad Zatoką Pucką, między Puckiem a Gdynią. Jej nazwa pochodzi od rewy, czyli piaszczystego wału, który ciągnie się stąd aż do brzegów Mierzei Helskiej (w większości pod wodą). Rewa ta jest nazywana Cyplem Rewskim, a po kaszubsku „Szperkiem”. Co roku odbywa się Marsz Śledzia, który polega na pokonaniu wału z Rewy do Kuźnicy częściowo pieszo, częściowo wodą. Wzdłuż cypla można także popłynąć wynajętym kajakiem. Cypel Rewski to fantastyczne, zapadające w pamięć miejsce, które czyni Rewę wyjątkową nadmorską miejscowością.
Dzięki nieprzeciętnemu ukształtowaniu wybrzeża w Rewie można plażować od strony północnej i południowej. Wody północnego kąpieliska są płytkie, spokojne i stosunkowo ciepłe. Idealnie nadają się do uprawiania windsurfingu i kitesurfingu. Co ciekawe, w sierpniu można tu zaobserwować zjawisko bioluminescencji żyjących tu bruzdnic (glonów). Morze od strony południowej jest bardziej wzburzone, ale za to przejrzystsze.
W pobliżu Rewy warto zwrócić uwagę na dwie miejscowości: Rzucewo i Mechelinki. Rzucewo to miejscowość z tradycjami rybackimi i rycerskimi. Właścicielami wsi byli polscy magnaci, w tym Sobiescy. Rośnie tutaj lipowa aleja, ciągnąca się od pałacu aż do pobliskiego Osłonina, którą podobno własnoręcznie sadził Jan III Sobieski. Pewne jest, że król był właścicielem Rzucewa i przyjeżdżał tu razem z żoną Marysieńką i synami. Miejscowość kryje ciekawe miejsca, w tym wspomniany XIX-wieczny pałac i park kulturowy „Osada łowców fok”.
Atrakcją Mechelinek jest wysoki na 20–30 metrów klif, z którego rozciągają się świetne widoki na Zatokę Gdańską, a nawet Hel. Klif ten ciągnie się aż do gdyńskiego Oksywia. Innym doskonałym miejscem na spacery i podziwianie morza jest 140-metrowe molo. Mechelinki od wieków miały opinię największego portu rybackiego na Kaszubach. Także dziś znajdziemy tu przystań rybacką z wędzarnią. Miłośników przyrody zainteresuje pewnie rezerwat przyrody „Mechelińskie Łąki", chroniący głównie rzadkie gatunki ptaków.
Atrakcje Rewy i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Skipper Sp. z o.o., ul. Sztormowa 2, 81-198 Rewa, NIP: 9580972083
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Skipper. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!