Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Villa Letan spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Villa Letan**** pozwala komfortowo wypocząć w Chorwacji oraz poczuć smaki i aromaty Istrii. Villa położona jest w spokojnym śródziemnomorskim kurorcie Peroj, nieopodal Vodnjan, słynącego z produkcji jednej z najlepszych oliw na świecie oraz najwyższej wieży kościelnej na półwyspie Istria i niedaleko od znanej Puli. Peroj znajduje się naprzeciwko archipelagu Brijuni.
W Villi Letan**** można korzystać z komfortowych pokoi 1-osobowych oraz wygodnych pokoi 2-osobowych. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w sejf, mini bar, telewizję satelitarną, wi-fi. W łazienkach znajdują się suszarki do włosów. Utrzymane w harmonijnych barwach pokoje z balkonami pozwolą spędzić prawdziwie relaksujące wakacje.
Na Istrii możesz spodziewać się najlepszych doznań kulinarnych. Mówi się, że najważniejszą przyprawą tutejszej kuchni jest naturalność jej składników. Wiele osób odwiedza półwysep właśnie ze względu na unikalne posiłki. Restauracja hotelu Villa Letan z przyjemnością zapoznaje swych gości z najlepszymi lokalnymi smakami. Restauracja posiada taras oraz bar z napojami, a także salę myśliwską z kominkiem, idealną, by degustować istryjskie wina.
Wakacyjny relaks możesz urozmaicić wizytą w tutejszej strefie wellness, gdzie można skorzystać z trzech różnych saun (fińskiej, tureckiej i na podczerwień), jacuzzi oraz solarium. Energię z pewnością przywróci także któryś z zabiegów lub masaży z szerokiej oferty. Hotel posiada również zewnętrzny basen dla swoich gości.
Villa Letan**** to świetne miejsce na rodzinny odpoczynek. Na terenie hotelu przygotowano salę zabaw, plac zabaw, animacje dla dzieci oraz dyskotekę dla dzieci. Poza hotelem można m.in. skorzystać z wycieczki z delfinami, rejsu łódką, odwiedzić akwarium w Puli, park adrenaliny dla dzieci i dorosłych oraz inne okoliczne atrakcje.
Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą skorzystać z hotelowej strefy fitness, porannych ćwiczeń przy basenie oraz wypożyczalni rowerów. W okolicy nie brakuje tras rowerowych ani tras pieszych, jest także wypożyczalnia łódek, kajaków oraz możliwość nurkowania.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 1 osoba
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Peroj to urocze letnisko otoczone ładnymi głównie żwirowymi plażami, które znajduje się w pobliżu miejscowości Vodnjan i Pula. Istria to półwysep leżący w północnej części Morza Adriatyckiego, w większości należący do Chorwacji, a częściowo także do Słowenii i Włoch, od północy otoczony jest pasmem górskim. Sam półwysep także jest górzysty, łatwo na nim wejść w kontakt ze zjawiskami krasowymi. Panuje tutaj klimat śródziemnomorski, który doskonale sprzyja wypoczynkowi w okresie letnim, ale także wiosną czy jesienią. Okolica obfituje w rozmaite możliwości spędzania czasu.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: A.V. Letan d.o.o., Peroj 450, 52215 Vodnjan, NIP: HR84461271114
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Villa Letan. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!