Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Magal Hotel by Aminess spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Magal Hotel by Aminess*** znajduje się na dobrze skomunikowanej z lądem wyspie Krk w dawnej miejscowości rybackiej Njivice, w odległości tylko 100 m od plaży. Usytuowanie wśród drzew w spokojnym lesie i czysty Adriatyk w zasięgu ręki z pewnością docenią osoby stawiające na relaks z dala od zgiełku miasta. Tutaj możesz doświadczyć beztroskich rodzinnych wakacji.
Do dyspozycji Gości oddano przestronne klimatyzowane pokoje z bezprzewodowym dostępem do internetu, telewizorem i mini barkiem. Każdy z nich dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, ręcznikami i zestawem kosmetyków. Większość pokoi posiada też balkon, z okien rozpościera się widok na morze w zatoce Kvarner lub śródziemnomorski park.
Hotelowa restauracja serwuje głównie dania kuchni międzynarodowej i tradycyjnej śródziemnomorskiej. Posiłki przygotowywane są ze świeżych, lokalnych produktów, a nad ich jakością czuwają doświadczeni kucharze. W restauracji urządzono kącik dla dzieci Campi, gdzie serwowane są potrawy przygotowywane specjalnie dla najmłodszych. W hotelu Aminess Magal nie musisz myśleć o jedzeniu. Jest tu wszystko, czego możesz sobie życzyć - od obfitych śniadań w formie bufetu i kolacji w hotelowej restauracji z pięknym tarasem po pizzerię i relaksujące bary nad morzem.
Dla osób ceniących sobie aktywność fizyczną przygotowano siłownię, a specjalnie dla dzieci duży plac i salę zabaw. W sezonie wakacyjnym organizowane są animacje na basenie i w jego okolicy, nad pociechami czuwa wesoła maskotka w mini klubie Mirami. Zespół animatorów dba także o dorosłych, oferując różnorodne zajęcia: od porannego treningu po jogę i taneczny aerobik. Plaża jest zadbana i żwirowa.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Magal Hotel by Aminess*** położony jest na wyspie Krk w Chorwacji, w dawnej rybackiej miejscowości Njivice.
Njivice to portowe miasteczko, niegdyś będące wioską rybacką, położone na wyspie Krk, w zatoce Beli Kamik. Przepiękne otoczenie drzewami, pastwiskami i krystalicznie czystą wodą, pozwala na relaks z dala od zgiełku miasta. Miłośnicy sportów wodnych mogą próbować swoich sił w windsurfingu lub w pływaniu na łódce, a osoby lubujące się w wycieczkach pieszych i rowerowych mają świetny teren do uprawiania tego typu aktywności. Każdego roku rzesze turystów przyciąga tu też lokalna tradycja oraz muzyka na żywo, której można posłuchać w czasie spaceru wzdłuż wybrzeża.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hoteli Njivice.d.o.o, Primorska cesta 30, 51512 Nijvice, NIP: HR 86096345385
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Magal Hotel by Aminess. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!