Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Marina Club Hotel spełnia standardy Triverna
UWAGA
W terminach 04.04 - 26.04 Restauracja będzie nieczynna w związku z czym prosimy o nie dokupowanie wyżywienia w tych terminach na stronie.
Imponujący widok na oświetlone Stare Miasto Gdańska, pobyt ponad dachami pobliskich zabudowań, a do tego bliskość Gdańskiej Mariny sprawia, że Marina Club Hotel jest jednym z najlepiej położonych obiektów w tej części miasta. Marina Club Hotel*** znajduje się w nowoczesnej, słonecznej części centrum Gdańska, w najbliższym sąsiedztwie Gdańskiej Mariny Jachtowej. Z okien pokoi rozpościera się przepiękny widok na panoramę Starego Miasta.
Marina Club Hotel oddaje do Państwa dyspozycji 34 przestronne, klimatyzowane pokoje, idealne na podróż służbową lub romantyczny wyjazd we dwoje. Apartamenty hotelowe, zaprojektowane w sposób elegancki i funkcjonalny, nawiązujący do mariny jachtowej, zostały przygotowane z myślą o rodzinach oraz gościach planujących dłuższy pobyt. Apartamenty składają się z wygodnej sypialni oraz części dziennej, z której w wielu pokojach rozpościera się piękny widok na Stare Miasto. Pokoje wyposażone są w lodówkę, TV, wifi, zestaw do parzenia kawy i herbaty, a apartamenty posiadają dodatkowo aneks kuchenny ze zmywarką i mikrofalówką.
W hotelu mieści się Restauracja Zorba inspirowana najlepszymi greckimi tawernami, restauracjami i barami. W przytulnym gwarnym wnętrzu gości mogą skosztować potraw kuchni śródziemnomorskiej. W ciepłe dni restauracja zaprasza na taras, z którego można podziwiać urok gdańskiej mariny. Ponadto na najwyższym piętrze hotelu znajduje się Rooftop Bar, w którym można delektować się różnorodnymi koktajlami.
Marina Club Hotel posiada także strefę SPA, która oferuje wyjątkowe masaże odprężające, w tym masaż świecą, bańkami chińskimi, ciepłym olejkiem czy czekoladowy.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Świetna lokalizacja Hotelu Marina Club pozwala odczuć niezwykły klimat gdańskiej Mariny, zadbanego centrum Starego Miasta, ale też znaleźć spokojne zaułki śródmieścia. Hotel położony jest przy samej Marinie, naprzeciwko Wyspy Spichrzów. Jego lokalizacja daje także możliwość spacerowania po mniej popularnym turystycznie Dolnym Mieście z późnogotyckim kościołem św. Barbary, Bramą Żuławską, stadionem żużlowym, Akademią Muzyczną, Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia czy kamienną śluzą i bastionami położonymi w południowej części wyspy.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta i poznać historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej, Muzeum Bursztynu oraz zobaczyć molo w Brzeźnie, oddalone od słynnego sopockiego zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
W najbliższej okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Domotel Sp. z o.o., ul. Szafarnia 10, 80-755 Gdańsk, NIP: 5833128005
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Marina Club Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!