Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Occidental Praha Five spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Nowoczesny hotel Occidental Praha Five**** znajduje się w znanej dzielnicy Smichov, w sąsiedztwie historycznych zabytków oraz nowej dzielnicy handlowo-biznesowej. 350 m od hotelu mieści się centrum handlowe - Nowy Smichov. Zlokalizowana w sąsiedztwie hotelu stacja metra Andel zapewnia łatwy dostęp do zabytków i atrakcji czeskiej stolicy.
Hotel Occidental Praha Five**** posiada ponad 130 pokoi o spokojnym, harmonijnym wystroju, urządzonych w biało-zielonej kolorystyce. Pokoje są przestronne i wygodne, dzięki czemu idealnie nadają się dla gości biznesowych, jak i turystów chcących komfortowo zwiedzić miasto. Pokoje klasy superior wyposażone są m.in. w telewizor, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zestaw do prasowania. Cała przestrzeń hotelu posiada również dostęp do szybkiego Wi-Fi. W nowoczesnych łazienkach zamontowano kabiny prysznicowe, lustra, suszarki do włosów, a obsługa dba o kosmetyki i czyste ręczniki.
Hotelowa restauracja oferuje śniadania w formie bufetu, istnieje także możliwość zamówienia smacznej kolacji. W hallu mieści się bar oferujący najlepsze czeskie piwo, pyszne koktajle, a także lekkie posiłki.
Occidental Praha Five**** dysponuje studiem fitness, z którego chętnie korzystają osoby pragnące zadbać o ciało i umysł. W hotelu istnieje również możliwość organizacji rozmaitych spotkań, szkoleń i wydarzeń z wykorzystaniem kilku sal konferencyjnych wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Praga, stolica Czech, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe historyczne centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Największe atrakcje Pragi. To musisz zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: 2. DSP, s.r.o, Na Strzi 32, 140 00 Praga 4, NIP: CZ25614207
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Occidental Praha Five. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!