Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Ustroń to znane i cenione uzdrowisko położone w Beskidzie Śląskim, przy granicy z Czechami, u stóp Równicy (884,6 m n.p.m.) oraz Czantorii Wielkiej (995 m n.p.m.). Brzegi płynącej przez miasto Wisły są popularnym miejscem spacerów oraz relaksu mieszkańców i turystów na świeżym powietrzu.
Ustroń to świetne miejsce dla aktywnych. Amatorzy sportów zimowych znajdą tutaj trzy ośrodki narciarskie: na Czantorii Wielkiej, Czantorii Małej (866 m n.p.m.) i Palenicy, z trasami o zróżnicowanym stopniu trudności. Wielbiciele górskich wędrówek mają do dyspozycji m.in. przebiegający tędy Główny Szlak Beskidzki, transgraniczną Ścieżkę Rycerską i dodatkowe szlaki wytyczone przez samo miasto (np. Miejski, Zabytkowy, Widokowy, Sanatoryjny).
Centrum Ustronia wyznacza rynek z muszlą koncertową i zabytkowym, XIX-wiecznym ratuszem z siedzibą władz miejskich. Pijalnia Wód w Parku Zdrojowym ze źródłem Zygmunt mieści się po drugiej stronie Wisły, przy ulicy Sanatoryjnej.
Atrakcje Ustronia:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Usługi Gastronomiczne i Hotelarskie Marek Matuszek, ul. Wczasowa 76, 43-450 Ustroń, NIP: 6251494741
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Perła Beskidu. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".