Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Pakoštane jest dalmatyńskim miasteczkiem położonym na wybrzeżu Adriatyckim, pomiędzy czterema parkami narodowymi: Jeziora Plitwickie, Kornaty, Północny Velebit i Krka. W niedalekiej odległości znajduje się tu także największe jezioro w Chorwacji - Jezioro Vransko. Dalmacja to jedna z najbardziej cenionych turystycznie krain historycznej Chorwacji. Oferuje całe mnóstwo możliwości na spędzenie wyjątkowego czasu. W Pakostane z pewnością zachwycają piaszczyste i kamieniste plaże, które są otoczone malowniczym lasem sosnowym. Stąd też niedaleko jest do Zadaru, więc bez problemu udamy się na zwiedzanie miasta i poznamy atrakcje, jakie oferuje.
Nad Jezioro Vransko można przejść się piechotą, pojechać rowerem lub samochodem. A na miejscu czekają przeróżne atrakcje, jak chociażby jazda konna, czy możliwość uprawiania wędkarstwa sportowego. Zaś nad Jeziora Plitwickie, do Północnego Velebitu oraz nad Krkę można dojechać autobusem lub samochodem. Na wyspy Kornaty dopłyniemy statkiem. Można skorzystać z opcji wycieczki zorganizowanej do każdego z wymienionych parków narodowych. To idealna okazja, aby dowiedzieć się o tych miejscach nieco więcej, poznać ich piękno i historię.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PROFICIO D.D., ILICA 1A, 10000 Zagreb, NIP: HR39508009387
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pine Beach Bungalows. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".