Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Czerwienne to miejscowość położona na północnym grzbiecie Pogórza Gubałowskiego, między Nowym Targiem a Zakopanem. Z dolin i pagórków rozpościera się przepiękny widok na Tatry, Gorce oraz Babią Górę. W miejscowości znajdują się wzniesienia Budz, gdzie jest usytuowany obiekt oraz Bachledówka. Na pierwszym z nich działa wyciąg narciarski Czerwienne. Na drugim zaś jest usytuowany Klasztor Ojców Paulinów oraz Sanktuarium Matki Bożej Jasnogórskiej. Czerwienne to miejsce, gdzie nieustannie pielęgnuje się i kultywuje podhalańskie tradycje. Odnajdziemy tu także przykłady podhalańskiego budownictwa.
Świetna lokalizacja miejscowości Czerwienne sprawia, że jest to idealne miejsce na wypoczynek w ciszy i spokoju, a ze względu na bliską odległość, około 12 km od Zakopanego, bez problemu można skorzystać z atrakcji, jakie oferuje miasto, czy zaplanować wycieczkę na szlaki Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Robert Kaczmarczyk Willa Paula, Czerwienne 187 a, 34-407 Czarny Dunajec, NIP: 7352876019
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Willa Paula. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".