Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Zimnik Luksus Natury spełnia standardy Triverna
Hotel Zimnik Luksus Natury**** oraz Hotel Zimnik*** to dwa hotele w jednej lokalizacji, położone w Lipowej, u podnóża góry Skrzyczne, najwyższego wzniesienia Beskidu Śląskiego. Hotele otacza malownicza dolina Zimnika. Kompleks oferuje bogate zaplecze rekreacyjne oraz wellness. Odprężą się tutaj zarówno miłośnicy wygodnego leniuchowania, jak i aktywnego wypoczynku.
Hotele Zimnik to wyjątkowe miejsca, które powstały z myślą o gościach ceniących luksus, najwyższą jakość i wygodę. W jednym budynku mieszczą się pokoje w klasie 3* oraz 4*. Każdy pokój oferuje zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, dostęp do Wi-Fi oraz łazienkę z prysznicem, ręcznikami, kosmetykami i suszarką do włosów. Pokoje 4* są jeszcze bardziej przestronne (28 m2) i dodatkowo wyposażone w lodówkę hotelową.
Znakiem firmowym hotelu Zimnik jest gościnna atmosfera i wspaniała kuchnia. Hotelowa Restauracja Smaków ma 120 miejsc, serwuje smaczne i zdrowe posiłki, szeroki wybór win i deserów. Restauracja Smaków posiada zimowy ogród kawiarniany. W hotelu funkcjonuje także pub oraz góralski szałas, gdzie przy regionalnej muzyce można spróbować specjały Beskidu Śląskiego.
Jednym z największych atutów Hotelu Zimnik jest szerokie zaplecze rekreacyjne. W centrum wellness przygotowano basen kąpielowy z przeciwprądem, systemem dysz oraz atrakcji wodnych, a kompleks saun. Znajduje się tu również obszerne jacuzzi oraz strefa SPA z 5 gabinetami, w których można poddać się procesom profesjonalnej pielęgnacji, relaksu oraz odnowy.
Miłośników rekreacji na świeżym powietrzu ucieszą boiska z widokiem na góry, kort tenisowy, a latem zewnętrzny basen z pomostem i plażą. Łatwo tutaj uprawiać turystykę rowerową, a zimą narciarstwo – tuż obok hotelu znajduje się mały wyciąg narciarski.
Nie zapomniano o najmłodszych gościach, na których czeka kącik zabaw – Pokój Koloru oraz zaprojektowany wśród zieleni plac zabaw dla dzieci.
Lokalizacja hotelu w pobliżu Szczyrku (7 km), Żywica (7 km), Bielska-Białej (17 km) sprawia, iż jest to miejsce doskonałe zarówno dla osób chcących połączyć pracę z wypoczynkiem, jak również dla osób lubiących aktywne formy spędzania czasu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
28 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Naturalnym bogactwem rejonu Lipowej są lasy i piękne krajobrazy. Walory estetyczne krajobrazu w obrębie Kotliny Żywieckiej są kształtowane przez doliny potoków i towarzyszące im łęgi oraz zarośla. Najbardziej malownicze doliny to: dolina Leśnianki, Kalonki, Wieśnika, a także środkowa i dolna część doliny Żarnówki. Nieuregulowane potoki zachowały naturalny urok. Urozmaicona rzeźba terenu i bogata szata roślinna tworzy bardzo dobre warunki dla turystyki, rekreacji i różnych form czynnego wypoczynku. Nieopodal Hotelu Zimnik wychodzą trzy górskie szlaki turystyczne, wytyczono tutaj również interesujący i zróżnicowany krajobrazowo szlak rowerowy.
Dobre warunki śniegowe oraz bliskość ośrodków sportów zimowych Szczyrku i Wisły sprawia, że Lipowa jest atrakcyjna nie tylko latem, ale również zimą. W obrębie hotelu funkcjonuje niewielki wyciąg narciarski orczyk talerzykowy o długości 150 m. Istnieją tutaj także doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa biegowego.
Atrakcje okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Zimnik Sp. z o.o. spółka komantydowa, ul. Jaski 14, 34-324 Lipowa, NIP: 5532518102
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Zimnik Luksus Natury. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!