Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Naturalnym bogactwem rejonu Lipowej są lasy i piękne krajobrazy. Walory estetyczne krajobrazu w obrębie Kotliny Żywieckiej są kształtowane przez doliny potoków i towarzyszące im łęgi oraz zarośla. Najbardziej malownicze doliny to: dolina Leśnianki, Kalonki, Wieśnika, a także środkowa i dolna część doliny Żarnówki. Nieuregulowane potoki zachowały naturalny urok. Urozmaicona rzeźba terenu i bogata szata roślinna tworzy bardzo dobre warunki dla turystyki, rekreacji i różnych form czynnego wypoczynku. Nieopodal Hotelu Zimnik wychodzą trzy górskie szlaki turystyczne, wytyczono tutaj również interesujący i zróżnicowany krajobrazowo szlak rowerowy.
Dobre warunki śniegowe oraz bliskość ośrodków sportów zimowych Szczyrku i Wisły sprawia, że Lipowa jest atrakcyjna nie tylko latem, ale również zimą. W obrębie hotelu funkcjonuje niewielki wyciąg narciarski orczyk talerzykowy o długości 150 m. Istnieją tutaj także doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa biegowego.
Atrakcje okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Zimnik Sp. z o.o. spółka komantydowa, ul. Jaski 14, 34-324 Lipowa, NIP: 5532518102
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Zimnik Luksus Natury. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".