Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel posiada 21 nowocześnie urządzonych pokoi. Każdy z nich wyposażony jest w TV, dostęp do bezpłatnego internetu bezprzewodowego oraz czajnik. Ponadto część pokoi wyposażona jest w aneksy kuchenne, strefę wypoczynkową, a większość z nich posiada balkon. Do każdego pokoju przynależy łazienka z prysznicem, suszarką do włosów oraz kompletem ręczników.
Hotel Klaudia posiada bardzo bogate zaplecze rekreacyjne w skład, którego wchodzi: basen z przeciwprądami, sauna, jacuzzi zewnętrzne, solarium oraz mini-siłownia. Hotel prowadzi również wypożyczalnię kijków do nordic walkingu oraz rowerów. Dla najmłodszych przygotował pokój zabaw, plac zabaw oraz naukę jazdy na koniu. Na starsze dzieci czeka Playstation 3 i tenis stołowy.
Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni polskiej. Jej specjalnością jest mistrzowskie łączenie smaków, a wszystkie dania przygotowywane są tylko ze świeżych składników wysokiej jakości. Kulinarną ofertę uzupełnia bar, gdzie można degustować wyborne wina oraz inne alkohole z całego świata, a także delektować się drobnymi przekąskami.
W słoneczne i ciepłe dni, znakomitym pomysłem jest posiłek na łonie natury, w ogródku letnim przy akompaniamencie szumu pobliskiego potoku. Hotel dysponuje również przestrzennym miejscem do biesiady i grillowania.
We wsi Zawoja położonej u stóp Babiej Góry znaleźć można wiele zabytków: drewniany Kościół w Parafii Św. Klemensa z 1888 roku, drewniany, piętrowy Dworzec Babiogórski, w którym na początku II wieku działała stacja turystyczna Towarzystwa Tatrzańskiego, niewielki Skansen w Zawoi Markowej - tworzą go trzy budynki mieszkalne, kapliczka, kuźnia i piwnica ze spichlerzem. Warto zwiedzić również Skansen w Zubrzycy Górnej.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Babiogórskie Centrum Rehabilitacji I Hipoterapii Klaudia Bożena Mosur, Juszczyn 474, 34-231 Juszczyn, NIP: 5521267903
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Klaudia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".