Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Port Sopot spełnia standardy Triverna
Navy Group - Port Sopot to nowoczesny obiekt położony w Dolnym Sopocie, malowniczo usytuowany między zabytkowymi willami. Plaża oddalona jest o zaledwie 200 m, a żeby dotrzeć do Monciaka i molo wystarczy ok. 5 minutowy spacer. W najbliższej okolicy znajduje się bardzo dużo restauracji i kawiarni, to świetny wybór dla osób podróżujących we dwoje, z grupą przyjaciół lub z rodziną. Obiekt do dyspozycji Gości oddał przestronne pokoje i apartamenty przeznaczone dla maksymalnie 4 osób.
Wszystkie wnętrza są klimatyzowane i dysponują prywatną łazienką z kabiną prysznicową lub wanną. W wyposażeniu znajduje się telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy dostęp do internetu, sejf, lodówka, czajnik oraz ekspres do kawy. Apartamenty dodatkowo wyposażono w aneks kuchenny, dzięki czemu posiłki można przygotowywać samodzielnie.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 4 osoby
35 m2
maks. 4 osoby
Port Sopot zlokalizowany jest w Sopocie, w odległości ok. 200 m od plaży.
Sopot to uzdrowiskowe, jedno z najchętniej odwiedzanych miast nad polskim morzem. Piaszczysta, czysta plaża, charakterystyczna architektura i mnóstwo atrakcji kulturalnych i rozrywkowych przyciąga tu o każdej porze roku rzesze turystów.
Atrakcje w Sopocie:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: OFFICE PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, al. Zwycięstwa 245/7, 81-525 Gdynia, NIP: 5862341960
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Port Sopot. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!