Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel udostępnił dla Gości przestronne pokoje z klasycznym wystrojem. Wszystkie wnętrza wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy dostęp do internetu, mini-bar oraz szlafroki. Każdy pokój dysponuje też prywatną łazienką z kabiną prysznicową, a wybrane dodatkowo posiadają balkon.
Hotelowa Restauracja serwuje dania przygotowywane ze świeżych, najwyższej jakości produktów. Po posiłku warto też zajrzeć do baru, gdzie znajduje się szeroki wybór win i innych wysokiej klasy alkoholi.
Dla chwili relaksu warto udać się do Strefy Wellness, która obejmuje kryty basen, saunę i wannę z hydromasażem. Dla aktywnym przygotowano dobrze wyposażone centrum fitness.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DEVERSORIUM s.r.o, Lermontovova 3, 811 05 Bratislava-mestska cast Stare Mesto, NIP: 2120764954
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Pod Zamkom. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".