Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel posiada w swojej ofercie 31 komfortowo wyposażonych pokoi. W każdym z nich znajdują się niezbędne gościom urządzenia i akcesoria,, m. in. telewizor, klimatyzacja, bezpłatne Wi-Fi, oraz każdy posiada dostęp do prywatnej łazienki z prysznicem. Pokoje są przestronne i jasne, dzięki czemu można w nich zrelaksować i miło spędzić czas. Zaprojektowane zostały nowocześnie z domieszką stylu małopolskiego. Hotel oferuje swoim gościom możliwość wypożyczenia żelazka i deski do prasowania oraz łóżeczka i innych akcesoriów dla dzieci.
Chochołowy Dwór udostępnia gościom 3 ha ogród, po którym można spacerować lub zrelaksować się na leżakach. Znajdują się w nim także atrakcje dla dzieci, takie jak linowy plac zabaw, skałka do wspinaczki, boisko do piłki nożnej i plażowej piłki siatkowej, drewnianą Wioskę Trapera z tyrolką oraz teren do gry w paintballa. Goście mogą wypożyczyć kijki do nordic walking, gry planszowe lub skorzystać ze stołu do billarda i piłkarzyków.
W hotelu znajduje się restauracja, w której można skosztować różnorodnych sezonowych dań. Szef kuchni bazuje na świeżych i lokalnych produktach, dzięki czemu dania są unikalne i o niepowtarzalnym smaku. Chochołowy Dwór gwarantuje gościom codzienne śniadania w godzinach 7-10. W drugim kroku rezerwacji istnieje możliwość wykupienia obiadokolacji w cenie 45 zł dla dorosłych i 40 zł dla dzieci w wieku 4-11 lat.
W odległości 15 km jest Kraków, czyli dawna siedziba królów polskich. Nieco dalej, bo 35 km od Jerzmanowic, znajduje się Kopalnia Soli w Wieliczce, a 60 km dalej mieści się Muzeum Auschwitz-Birkenau.
Ponad to w okolicy jest wiele ciekawych i wartych zobaczenia miejsc takich jak:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dwór AMV Group Sp. z o.o. Sp.k. , ul. J. Conrada, 31-357 Kraków, NIP: 9452092672
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Chochołowy Dwór. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".