Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt swoim gościom oferuje komfortowe i jasne pokoje 2-osobowe z balkonem. W ich wyposażeniu znajduje się wygodne łóżko, telewizor i internet bezprzewodowy. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę wyposażoną w kabinę prysznicową.
Goście mają możliwość spróbowania w hotelowej restauracji potraw kuchni czeskiej i europejskiej. Kucharze dbają by każde z dań zaspokoiło gusta najbardziej wymagających klientów. Do przygotowania dań wykorzystywane są produkty najwyższej jakości. Śniadania serwowane są wyłącznie w formie bufetu, natomiast obiadokolacje mogą być serwowane również do stolika.
Goście przyjeżdżający do Hotelu Lucia*** mają możliwość zrelaksowania się w dobrze wyposażonej strefie SPA, która posiada szeroki zakres świadczonych usług. Na terenie obiektu znajduje się sauna fińska, która pozytywnie wpływa na obniżenie ciśnienia krwi i oczyszcza organizm z toksyn. Warto również wypocząć w przestronnym jacuzzi, kąpiel w nim kojąco działa na stan fizyczny i psychiczny. W centrum odnowy biologicznej oferowane są również masaże relaksacyjne i rytualne.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Lucia s.r.o., ul. Pobrezni 394/12, 186 00 Praha 8, NIP: CZ24722600
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Lucia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".