Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dioklecijan Hotel & Residence**** jest to obiekt położony w mieście Split w pięknej i malowniczej Chorwacji. Znajduje się niecałe 10 minut drogi od plaży Bacvive i Pałacu Dioklecijana. Okolica hotelu jest atrakcyjna ze względu na znajdujące się w bliskiej odległości zabytki i miejsca warte zobaczenia, a także obiekty świadczące różnorodne usługi dodatkowe.
Swoim gościom hotel oferuje 52 klimatyzowane i nowocześnie urządzone pokoje. Wyposażone zostały w wygodne łóżka, miejsce do pracy biurowej, telewizor LCD, internet bezprzewodowy, stacje dokujące do iPoda, a także lodówkę, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, zestawem kosmetyków, szlafrokami i kapciami. Dodatkowo pokoje posiadają balkony, z których rozpościera się przepiękny widok na malownicze i klimatyczne miasto lub krystaliczne morze.
Dla prawdziwych smakoszy i osób lubujących się w poznawaniu smaków tradycyjnych dla danego regionu, hotel udostępnia restaurację Dioklecijan. Serwowane są tam dania kuchni śródziemnomorskiej, do których przyrządzenia wykorzystywane są najświeższe produkty. Codziennie serwowane jest tam również śniadanie w formie bufetu, składające się z wielu różnorodnych i smacznych składników. W hotelu znajdują się również kawiarnie, w których można skosztować aromatycznej kawy czy herbaty. Natomiast w barze znajdującym się przy basenie można skosztować kolorowych i orzeźwiających drinków.
Goście mają również możliwość skorzystania ze Strefy SPA & Wellness, w której znajduje się basen i jacuzzi zewnętrzne, położone na dachu hotelu (czynne w okresie kwiecień - październik), a także leżaki i fotele, na których można się zrelaksować i podziwiać zapierające dech w piersiach widoki. W obiekcie świadczone są również masaże na całe ciało i twarz, które można wybrać z bogatej oferty różnych zabiegów. Dodatkowo można udać się na seans do sauny. Dla osób lubiących aktywny wypoczynek w obiekcie znajduje się sala fitness wyposażona w profesjonalny sprzęt.
W hotelu znajduje się także czynna przez całą dobę recepcja, pralnia chemiczna, a także sala konferencyjna. Pobyt w obiekcie urozmaicić można poprzez rozegranie partii w bilarda czy poczytanie ciekawej lektury w bibliotece.
Split jest to miasto położone w Chorwacji na niewielkim półwyspie. Znajduje się w Dalmacji, nad Morzem Adriatyckim.
Split jest drugim pod względem wielkości miastem w Chorwacji, a także stolicą Dalmacji. Pomimo swojej wielkości i bogatej architektury jest to miejsce klimatyczne i urocze. Znajduje się tutaj wiele atrakcji wartych zobaczenia, m.in.:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: SPLITSKA KUCA ZDRAVLJA d.o.o., ul. Kranjceviceva 45 , 21-100 Split, NIP: HR14905588607
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Dioklecijan. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".