Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
BoniFaCio to nowoczesny hotel idealnie wkomponowany w naturalne otoczenie łąk i lasów. Duże przeszklone powierzchnie pozwalają cieszyć się widokiem lasu, a doskonale rozwinięta infrastruktura sportowa i zaplecze wellness umożliwiają relaks i aktywny wypoczynek.
Do dyspozycji gości oddane zostały pokoje utrzymane w neutralnej, ciepłej stylistyce. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor LCD, minibar, dostęp do bezprzewodowego internetu oraz prywatną łazienkę z wanną lub kabiną prysznicową. Część pokoi posiada bezpośrednie wyjście na odkryty basen.
Restauracja BoniFaCio to przestronne wnętrza, panoramiczny widok, ale przede wszystkim perfekcyjne dania a'la carte przygotowane z najlepszych i świeżych produktów. Sezonowo organizowane są tutaj wieczory "Fish & Grill" ze świeżymi rybami z rusztu i stekami z polskiej wołowiny. W restauracji "Brzozowa" podawane są śniadania i obiady w formie bogatego bufetu.
Miejscem idealnym na spędzenie wieczoru w nieformalnej atmosferze jest Sport Bar i Lobby Cafe. To centrum hotelu, w którym można napić się dobrej aromatycznej kawy, świeżo wyciskanego soku lub koktajlu warzywnego, a także starannie wyselekcjonowanych alkoholi. Latem, w Poll Barze na tarasie nad basenem serwowane są wina musujące marki Ferrari.
Hotel BoniFaCio to oaza - zarówno dla osób lubiących aktywność fizyczną, jak i tych, którzy chcą uciec od codzienności, odprężyć się i wyciszyć. W skład oferty sportowo-rekreacyjnej wchodzą:
Wizytówką hotelu są specjalistyczne masaże BodyWork oraz autorskie Rytuały Hammam. Szeroki wachlarz zabiegów na twarz i ciało oparty jest na profesjonalnych produktach Clarins.
Najmłodsi goście mogą liczyć na prawdziwą przygodę: w każdy weekend animatorzy zabierają wszystkie chętne dzieci do świata przygód, sportu, zabawy i edukacji realizując starannie opracowane programy m.in. Sportowa Akademia Malucha, Zaczarowany Las, Kraina Pyszności. Dodatkowo, przygotowany został pokój zabaw oraz udogodnienia w postaci np. łóżeczka dla maluchów, podesty, krzesełka dla dzieci w restauracji.
Gmina Sochocin to przede wszystkim przepiękne krajobrazy i bliskość przyrody. Malownicze położenie nad brzegami rzek: Wkry, Raciążnicy i Łudyni sprawia, że każdy, kto chce złapać oddech od codziennego pędu, poczuje się tu dobrze. Okolica sprzyja też aktywnym formom wypoczynku: pieszym wędrówkom, turystyce rowerowej, przejażdżkom konnym.
W Gminnym Ośrodku Kultury w Sochocinie działa Izba Pamiątkowa Guzikarstwa, gdzie poznać można historię i tradycję lokalną. Wystawa zawiera elementy etnograficzne i przedstawia rzemiosło wytwarzania guzika z muszli morskiej oraz rzecznej.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Nekera Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, NIP: 7010957111
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel BoniFaCio. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".