Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Żelazne Wrota to niedawno otwarta willa w Białce Tatrzańskiej, znajdująca się w centrum miejscowości, zaledwie 5 minut spacerem od największego kompleksu narciarskiego – Kotelnica Tatrzańska oraz Term Bania. W bliskim sąsiedztwie mieści się ponad 20 wyciągów narciarskich, można korzystać z czterech kompleksów geotermalnych oraz licznych szlaków turystycznych – pieszych i rowerowych. Willa jest nowoczesna i komfortowa, ale w jej wystroju nie brakuje wysmakowanych góralskich akcentów – zdobień na ścianach, drewnianych belkach, kutych balustrad. Obiekt posiada własny parking, bezpłatny dla Gości. Na terenie obiektu panuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
Willa oferuje jasne, wygodne pokoje w standardzie hotelowym dla dwóch, trzech i czterech osób, z przestronnymi łazienkami. Większość pokoi posiada balkony. W każdym pokoju znajduje się telewizor, w łazience suszarka do włosów, ręczniki oraz mydło, a na terenie całego obiektu bezpłatne Wi-Fi.
Restauracja śniadaniowa codziennie przygotowuje pyszne śniadania w formie bufetu, które zjeść można na eleganckich, rzeźbionych krzesłach w pięknej, klimatyzowanej sali jadalnej z panoramicznymi oknami oraz witrażami w drewnianym suficie
W obiekcie znajduje się sala fitness z dużymi, skośnymi oknami, drewnianymi elementami wystroju oraz stołem do gry w piłkarzyki. Goście przybywający zimą mogą korzystać z narciarni wyposażonej w wygodne szafki zamykane na klucz. Dla dzieci przygotowano salę zabaw z kolorowymi ścianami, zabawkami i mebelkami w ich rozmiarze.
Białka Tatrzańska to jedna z najatrakcyjniejszych miejscowości górskich w Polsce. Tutaj i w okolicy znajdują się liczne wyciągi narciarskie, w tym niezwykle popularna Kotelnica Białczańska (posiada aż 8 tras zjazdowych oraz kilka biegowych). Sąsiednie mniejsze wyciągi to: Wysoki Wierch, Zebra, Kaniówka, Koziniec, Litwinka. Większość z tych wyciągów objęta jest wspólnym systemem karnetów (Tatra Ski), a fani zimowego szaleństwa mogą przemieszczać się pomiędzy wyciągami darmowymi Ski-Busami, korzystać z wypożyczalni sprzętu sportowego oraz pomocy fachowych instruktorów.
Miejscowość położona jest w dolinie rzeki Białki, która ma swe źródła w Tatrach i na całej długości zachowała górski charakter, co czyni ją unikatową rzeką w skali kraju, a przy okazji jedną z najczystszych rzek w Polsce. W jej środkowym odcinku znajduje się malowniczy rezerwat przyrody Przełom Białki, zwany przez okolicznych mieszkańców "Czerwonymi Skałkami". Nie jest on rozległy – ma około 8 ha, a jego granice tworzą dwie wapienne skałki: położona na zachodzie Obłazowa oraz Kramnica od wschodu.
Co robić, będąc w Białce:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Anna Zagata Żelazne Wrota, ul. Środkowa 253A, 34-405 Białka Tatrzańska, NIP: 7361268408
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Żelazne Wrota. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".