Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Vyhlidka to kameralny, rodzinny hotel, który charakteryzuje ciepła atmosfera uprzyjemniająca pobyt oraz wspomagającą wypoczynek strefa wellness. Malownicza okolica hotelu zamienia się w raj dla narciarstwa zjazdowego i biegowego w sercu Karkonoszy. Zaledwie 50 metrów dzieli hotel od kolejki linowej.
Hotel Vyhlidka oferuje przytulne pokoje dwuosobowe z łóżkiem małżeńskim i możliwością dostawki. Pokoje wyposażone są w sejf, czajnik wraz z kawą i herbatą, TV oraz dostęp do bezpłatnej sieci Wi-Fi. W łazienkach znajdują się kapcie i szlafroki, suszarka do włosów oraz kosmetyki wysokiej jakości. Wybrane pokoje posiadają balkon z widokiem na miejscowość lub góry.
Restauracja Vyhlidka w przytulnych, współczesnych wnętrzach serwuje nowoczesne dania kuchni francuskiej i międzynarodowej przygotowane z najwyższej jakości lokalnych składników. Posiłki są smaczne i urozmaicone, a śniadania obfite. Latem pojemność restauracji powiększa się o słoneczny taras, na którym można przyjemnie spędzić czas przy dobrym jedzeniu i piciu do samego wieczora.
Solidny wypoczynek to nieodłączny element udanych aktywnych wakacji. Hotel Vyhlidka oferuje kilka sposobów na relaks ciała i umysłu – wewnętrzny basen, prywatną saunę oraz przytulny gabinet masażu. Sala basenowa, w której mieści się także jacuzzi, posiada panoramiczne okna, zapewniające niezwykłe doznania. Można korzystać również z wygodnych leżaków i orzeźwiających napojów.
Miłośnicy białego szaleństwa swój sprzęt mogą przechowywać w narciarni – przygotowano podgrzewane miejsca na buty oraz stojaki na narty i deski snowboardowe.
Jańskie Łaźnie to miejscowość uzdrowiskowa w czeskich Karkonoszach – atrakcyjna zarówno latem, jak i zimą. Według legendy źródła termalne zostały odkryte już ponad tysiąc lat temu przez rycerza Jana – stąd nazwa miejscowości. Założycielem nowożytnego kurortu był natomiast Jan Adolf Schwarzenberg, który w 2. połowie XVII wieku wybudował sześć budynków zdrojowych. Wraz z początkiem XX wieku uzdrowisko było modernizowane, a w lutym 1925 roku odbyły się tutaj pierwsze w historii mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym, w których medalami uhonorowano reprezentantów Czechosłowacji, Norwegii i Szwajcarii.
Współczesna rozbudowa centrum uzdrowiska rozpoczęła się w latach 80. i trwa do dziś. W lipcu 2017 roku w miejscowości otwarto „ścieżkę w koronach drzew”. Jańskie Łaźnie jako ośrodek sportów zimowych są w fazie dynamicznego rozwoju. Łącznie w kurorcie działa 12 wyciągów, w tym 1 kolej gondolowa i 9 orczyków. Przygotowano 18 tras narciarskich o różnych stopniach trudności – od łatwych po bardzo trudne.
Co robić tutaj latem?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Vyhlidka Janske Lazne s.r.o., Cernohorska 161, 54225 Janske Lazne, NIP: CZ06640061
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Vyhlidka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".