Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Niesamowicie zlokalizowany Hotel Amfora**** zajmuje prywatną zatokę na wyspie Hvar. To piękne położenie sprawia, że z hotelowej kawiarni można podziwiać całą zatokę, a i widoki z pokoi są niezapomniane. Wyróżnikiem hotelu jest także unikatowy kaskadowy basen, a w sezonie letnim bogata oferta rozmaitych aktywności. Do centrum miasteczka Hvar można dojść przyjemnym spacerem nadmorską promenadą w około 10 minut.
Hotel Amfora**** posiada kameralne pokoje 2-osobowe, a także rodzinne oraz apartamenty z dwiema sypialniami, komfortowe także dla 4 dorosłych osób. Ważnym rozróżnikiem jest widok z pokoju – balkony wychodzące na morze to dodatkowe umilenie pobytu. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, mają dostęp do bezpłatnego Internetu w formie Wi-Fi, wyposażone są w sejfy, telewizory z płaskimi ekranami oraz dodatkowo płatne mini bary. W łazienkach nie brakuje kosmetyków, ręczników, suszarek do włosów. W pokojach studio, rodzinnych i z dwiema sypialniami 2 dzieci do 13 lat może nocować bezpłatnie.
W hotelu Amfora**** dzień można zacząć śniadaniem w formie bufetu w restauracji z przestronnymi oknami z widokiem na Hvar oraz sąsiednie wysepki, w dalszej części dnia (od lunchu po późną kolację) zapraszają bar z restauracją przy plaży oferujący dania z karty oraz lobby bar Amfora, który poza posiłkami serwuje także koktajle i inne napoje niemal do północy. W ciągu dnia przyjemnym miejscem jest również restauracja i bar przy basenie – restauracja Cascades oferuje dania kuchni amerykańskiej, brytyjskiej, śródziemnomorskiej, włoskiej i chorwackiej, także pizzę, owoce morza i dania z grilla.
Całą przestrzeń pomiędzy zatoką plażową z leżakami, a głównym budynkiem hotelu i skrzydłami mieszczącymi pokoje zajmuje duży i niezwykle oryginalnie zaaranżowany kompleks kaskadowych basenów, które prezentują się zjawiskowo o każdej porze, a zwłaszcza wieczorami, oświetlone nastrojowym światłem.
Hotel Amfora**** to świetne miejsce na wypoczynek na jednej z najpopularniejszych i najbardziej cenionych chorwackich wysp, ale także doskonała lokalizacja, by zapoznać się z miasteczkiem Hvar oraz atrakcjami pozostałych części wyspy i okolicznego archipelagu.
Hvar to jedna z najpiękniejszych wysp Morza Śródziemnego. Jej zbocza porastają lasy sosnowe, winnice, gaje oliwne, sady owocowe oraz słynne pola lawendy. Klimat wyspy charakteryzuje się łagodnymi zimami i ciepłymi latami z 2718 słonecznymi godzinami, co sprawia, że jest to najbardziej słoneczna wyspa w Chorwacji.
W sąsiedztwie Hvaru od dawna przechodziły liczne szlaki żeglarskie, dzięki czemu wyspa stała się ważnym centrum prowadzenia adriatyckiego handlu. Jej głębokie i bezpieczne zatoki umożliwiały dokowanie i komunikację już w czasach prehistorycznych. W średniowieczu miasto Hvar zyskało na znaczeniu jako główna baza morska Imperium Weneckiego. Dobrobyt pociągnął za sobą rozwój kultury i sztuki, pałace szlacheckie i wiele pięknych budynków użyteczności publicznej. Na wyspie powstał jeden z pierwszych publicznych teatrów w Europie. Dzisiaj jest znaną na całym świecie lokalizacją turystyczną. 150-lecie zorganizowanej turystyki obchodzono na Hvarze w 2018 roku.
Hvar jest jedyną wyspą 6-krotnie wpisaną na listy dziedzictwa UNESCO, gdzie trafiły: równina Starego Gradu – nienaruszona przez 24 wieki pozostałość po antycznych Grekach; wyjątkowa procesja krzyżowa odbywana od XVI w. w Wielki Czwartek; koronka aloesowa wytwarzana przez benedyktynki z miasta Hvar; dieta śródziemnomorska – kwintesencja zdrowego stylu życia pełnego świeżych ryb i owoców morza, warzyw z własnej hodowli i wina opalonego potężną ilością słońca; klapa – tradycyjne dalmatyńskie śpiewy wielogłosowe oraz mury z kamienia służące do oddzielania działek.
Co zobaczyć na wyspie Hvar?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Suncani Hvar d.d., Ive Milicića 3, 21 450 Hvar, NIP: HR29834131149
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Amfora. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".