Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Ad Turres spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Ad Turres*** położony jest ponad plażą w Crikvenicy, nieopodal przyjemnej promenady. Znajduje się na wzniesieniu porośniętym sosnowym lasem i śródziemnomorską roślinnością. To hotel z basenem nieopodal Adriatyckiej Magistrali – drogi, którą można jechać wzdłuż pięknego adriatyckiego wybrzeża i poznawać jego urokliwe zakątki.
Goście mogą się zakwaterować w hotelu Ad Turres*** w wyremontowanych klimatyzowanych pokojach w klasach standard oraz superior. Wszystkie pokoje posiadają własne balkony, w typie standard z widokiem na sosnowy las, z typu superior rozpościera się widok na morze. Pokoje wyposażono w klimatyzację, sejf oraz telewizję satelitarną i Wi-Fi, a łazienki w kabiny prysznicowe, suszarki do włosów i ręczniki.
Hotelowa restauracja oferuje potrawy z nutą kuchni śródziemnomorskiej podawane w nowoczesnym, klimatyzowanym wnętrzu z przeszklonymi ścianami i tarasem oferującym obszerny widok na morze i wyspę Krk. W hotelu mieści się także aperitiv bar, w którym można raczyć się drinkami.
Hotel Ad Turres położony jest na terenie Ad Turres Holiday Resort***, nieopodal głównej promenady, posiada zewnętrzny basen otwarty sezonowo od połowy czerwca do połowy września oraz bezpłatny parking dla hotelowych gości. W odległości 300 m znajduje się kompleks sportowy z boiskami i kortami tenisowymi. Przy nieodległym hotelu Omorika mieści się stacja kolejki turystycznej, którą latem można jeździć po Crikvenicy. Na tutejszej plaży istnieje możliwość wypożyczenia leżaków, parasoli oraz sprzętu wodnego. Plaża znajduje się 500 m od hotelu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
18 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
18 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Crikvenica to miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone dogodną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Idealna lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa na wycieczki, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jadran d.d., Bana Jelacica 16, 51260 Crikvenica, NIP: HR56994999963
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Ad Turres. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!