Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Miramar Sunny Resort by Valamar*** zapewnia wakacyjną swobodę dzięki panującej tu atmosferze i lokalizacji tuż przy plaży na półwyspie Santa Andrea, zaledwie 700 m od centrum miejscowości Rabac, która została wyróżniona w Chorwacji Niebieskim Kwiatem jako najbardziej zadbane i najczystsze miejsce turystyczne wzdłuż wybrzeża Adriatyku.
Standardowe pokoje w tym hotelu są klimatyzowane, mają okna skierowane na park oraz dostęp do szybkiego bezprzewodowego Internetu. Ich wyposażenie stanowi m.in. telewizor z płaskim ekranem oraz dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, a w łazience z kabiną prysznicową jest także suszarka do włosów. Pokoje klasy superior dodatkowo posiadają rozkładaną sofę oraz balkon.
O to, by Goście nie chodzili głodni i spragnieni dbają trzy restauracje i trzy bary. Hotel Miramar*** wyróżnia otwarta formuła posiłków, śniadania i obiadu, w ramach której od poranka do godz. 14:00 można dowolnie korzystać z nowej Restauracji Sunny oferującej świetną kawę oraz kącik kuchni Istrii. Po sąsiedzku mieszczą się także włoska trattoria oraz restauracja specjalizująca się w daniach z grilla. Bary znajdują się przy plaży i przy basenie, w tym także całodobowy z szerokim wyborem kanapek, sałatek, deserów i chłodnych napojów.
W Miramar Sunny Resort*** goście mogą korzystać z zewnętrznego basenu oraz okalającego go słonecznego tarasu z leżakami i parasolami do dyspozycji hotelowych gości. Drugi basen dedykowany jest dzieciom. Miłośnicy kąpieli mają także szeroki wybór kamienistych plaż oznaczonych Niebieską Flagą - certyfikatem jakości i czystości. Najbliższa znajduje się 70 m od hotelu.
W okolicy hotelu znajdują się ścieżki rowerowe, spacerowe i do joggingu, wypożyczalnie rowerów, sprzętu wodnego, park linowy, korty tenisowe, centrum nurkowe.
Rabac to pełen śródziemnomorskiego uroku kurort na południowo-wschodnim wybrzeżu Istrii, który poza sezonem zachowuje atmosferę rybackiej wioski. Ze względu na białe żwirowe plaże, krystalicznie czystą wodę, malownicze zatoczki oraz bujną roślinność bywa nazywany perłą pólwyspu. To typowa miejscowość turystyczna z pięknymi plażami (odznaczonymi niebieską flagą), nadmorską promenadą i licznymi punktami gastronomicznymi, w tym piekarniami, kawiarniami i tradycyjnymi konobami. Łatwo się tutaj oddać błogiemu lenistwu. Płytkie nabrzeże stwarza świetne warunki dla rodzin z dziećmi. W sierpniu organizowany jest Rabac Summer Festival.
Na popołudniowy czy wieczorny spacer po urokliwej starówce warto wybrać się natomiast do sąsiedniego miasteczka Labin, oddalonego o zaledwie 5 km. Zachowały się w nim średniowieczne zabytki – mury, bastiony, stary kościół, barokowe pałace, kolorowe domy, piękne uliczki. To malowniczo położone stare górnicze miasteczko, w którym można zwiedzać muzea (z ekspozycją górniczą oraz folklorystyczną), wspiąć się na dzwonnicę oferującą fantastyczny widok na okolicę czy wybrać się do punktu widokowego Fortica.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Valamar Riviera d.d., Stancija Kaligari 1, 52440 Porec, NIP: HR36201212847
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Miramar Sunny Resort by Valamar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".