Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Radisson Blu Sobieski**** znajduje się w warszawskiej dzielnicy biznesowej z dobrym dojazdem koleją, dwie minuty od stacji metra, 7 km od Lotniska Chopina. Bliska odległość największych atrakcji polskiej stolicy pozwala łatwo je odkryć oraz poczuć Warszawę prawdziwie tętniącą życiem.
Wygodne klimatyzowane pokoje w centrum Warszawy stały się wizytówką hotelu Radisson Blu Sobieski****, który w ofercie ma ponad 450 pokoi dla osób podróżujących służbowo oraz turystycznie. Każdy pokój jest klimatyzowany, znajduje się w zasięgu bezpłatnej sieci szerokopasmowego Wi-Fi, posiada możliwość zaparzenia kawy i herbaty oraz telewizor z dostępem do Chromecast. W wyposażeniu pokoju mieszczą się także sejf, minibar, deska do prasowania oraz żelazko. W prywatnych łazienkach dla gości przygotowywane są ręczniki, zestawy kosmetyków oraz suszarki do włosów.
W hotelowej restauracji Trylogia można delektować się tradycyjnymi daniami w wykwintnej odsłonie. Przytulna sala restauracyjna to doskonałe miejsce, by spróbować regionalnego deseru. Znakomitym pomysłem na rozpoczęcie dnia jest skorzystanie z urozmaiconego bufetu śniadaniowego restauracji Marysieńka, co pozwoli nabrać sił na stołeczne aktywności. Śniadanie podawane jest w dni powszednie od 6:30 do 10:30, a w weekendy od 6:30 do 11:00. Restauracja Trylogia czynna jest wieczorami w godz. 18:00-22:00.
By pomóc gościom utrzymać formę w trakcie podróży, załoga hotelu Radisson Blu Sobieski przygotowała centrum fitness wyposażone w najnowocześniejsze urządzenia do ćwiczeń wytrzymałościowych i siłowych, a dla relaksu także saunę i gabinet masażu. Siłownia jest samoobsługowa, z wejściem na kartę hotelową, dostępna codziennie od godz. 8:00 do 22:00. Dla chcących wyglądać jeszcze lepiej w hotelu zlokalizowano luksusowy salon fryzjerski.
Odbudowana po zniszczeniach wojennych Warszawa ma wiele do zaoferowania, nie tylko jako stolica Polski, ale też prężnie rozwijające się miasto. W ostatnich dekadach powstały nowe, atrakcyjne placówki muzealne, zadbano o przestrzeń zieleni miejskiej oraz koryta Wisły, dzięki czemu stworzono wiele dogodnych miejsc spacerowych. Warto pamiętać o parkach, choćby najbardziej znanym, czyli Łazienkach Królewskich. Spacer w Parku Łazienkowskim powinien być obowiązkowym punktem wizyty – to jeden z najpiękniejszych kompleksów ogrodowych w kraju, centralną część parku zajmuje Pałac na Wyspie – letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Miejsca, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Jan III Sobieski Sp. z o.o., Plac Zawiszy 1, 02-025 Warszawa, NIP: 5260303361
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Radisson Blu Sobieski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".