Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Radisson Collection***** to pełne elegancji miejsce w sercu warszawskiej dzielnicy biznesowej, nieopodal starówki, Ogrodu Saskiego oraz Pałacu Kultury i Nauki. Znakomita lokalizacja, by poczuć puls stołecznego życia.
W nowoczesnym hotelu znajduje się ponad 300 przestronnych pokojów i apartamentów, które wyróżnia współczesny wystrój doprawiony designerskimi akcentami oraz wiele udogodnień. Komfortowe pokoje są klimatyzowane, wyposażone w minibar, sejf, dostęp do szerokopasmowego Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telewizor z Chromecast, deska do prasowania oraz żelazko. W prywatnych łazienkach dla gości przygotowywane są ręczniki, zestawy kosmetyków oraz suszarki do włosów.
W hotelu mieszczą się dwie restauracje oraz drink bar. Misją restauracji śniadaniowej Tago, której nazwa oznacza w języku esperanto „dzień”, jest zapewnienie gościom jak najlepszego startu każdego ranka. Specjalny kącik dla dzieci serwuje zabawne i smakowite posiłki. Śniadanie podawane jest w dni powszednie od 6:30 do 10:30, a w weekendy od 6:30 do 11:00. Hotel Radisson Collection dysponuje także restauracją i barem The Spot, które wyróżniają nowoczesne spektakularne wnętrza oraz stylowy lounge bar. Jest to jeden z najmodniejszych lokali w centrum Warszawy.
Niezwykłym, ekskluzywnym miejscem, w którym zdrowie i relaks idą w parze jest centrum fitness, łączące w sobie elegancję i sportowy tryb życia. Goście mogą korzystać tutaj z najlepszego sprzętu, nowoczesnej technologii oraz trenerów personalnych. Ogromna siłownia spełnia oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Basen z wanną z hydromasażem tworzy relaksującą przestrzeń, w której można odpocząć na wygodnym leżaku. Centrum fitness Heart Gym & Wellness oferuje także dwie sauny obok basenu, gabinet masażu i zabiegi regenerujące.
Lokalizacja hotelu Radisson Collection czyni go idealnym miejscem do podróży służbowych, ale także dla miłośników kultury, którym łatwo będzie wyruszyć stąd na odkrywanie warszawskich muzeów, w tym jednego z największych i najstarszych w Polsce – Muzeum Narodowego, pobliskiej Filharmonii Narodowej czy Teatru Narodowego.
Odbudowana po zniszczeniach wojennych Warszawa ma wiele do zaoferowania, nie tylko jako stolica Polski, ale też prężnie rozwijające się miasto. W ostatnich dekadach powstały nowe, atrakcyjne placówki muzealne, zadbano o przestrzeń zieleni miejskiej oraz koryta Wisły, dzięki czemu stworzono wiele dogodnych miejsc spacerowych. Warto pamiętać o parkach, choćby najbardziej znanym, czyli Łazienkach Królewskich. Spacer w Parku Łazienkowskim powinien być obowiązkowym punktem wizyty – to jeden z najpiękniejszych kompleksów ogrodowych w kraju, centralną część parku zajmuje Pałac na Wyspie – letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Miejsca, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Nadryst Investments Sp. z o.o., ul. Grzybowska 24, 00-132 Warszawa, NIP: 5223059323
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Radisson Collection Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".