Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Butikowy Hotel Villa Eva jest świetnie położony – w zacisznej okolicy, na skraju parku krajobrazowego, a zarazem nieopodal centrum miasta, we Wrzeszczu, autentycznej gdańskiej dzielnicy. Obsługa dokłada tu wszelkich starań, by Goście czuli się komfortowo i mogli wypocząć podczas podróży.
Villa Eva proponuje 14 pokoi hotelowych w wysokim standardzie, łączącym ponadczasową elegancję z nowoczesnym designem. Każdy pokój wyposażony jest w bardzo komfortowe łóżka i miękką wykładzinę, a także dużą łazienkę. Dodatkowo Goście mają możliwość zaciemnienia pokoju i indywidualnej regulacji temperatury. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, zestaw do parzenia kawy i herbaty, z dostępem do bezprzewodowego internetu. Okna pokoi typu standard (13 m2) wychodzą na ulicę (miejski krajobraz Starego Wrzeszcza) lub ogród, pokoi typu premium (17 m2) oraz deluxe (23 m2) na ogród, a apartamentów (29 m2) na ogród lub park krajobrazowy. Dodatkowo apartamenty i pokoje deluxe mają dostęp do patio z meblami ogrodowymi.
Po wygodnym pokoju drugim najważniejszym elementem hotelu jest śniadanie – pamiętają o tym w Villi Eva i lubią jego celebrowanie. Śniadanie w formie bufetu podawane jest w sali z widokiem na ogród i las – składa się na nie szeroki wybór wędlin, serów, warzyw, domowych konfitur i świeżego pieczywa, można zamówić jajecznicę i inne potrawy z ekologicznych jaj. Na tutejszym tarasie wspaniale smakuje kawa z ekspresu. Śniadanie podawane jest od godz. 7:00 do 10:00 od poniedziałku do soboty i od 8:00 do 10:30 w niedziele.
Villa Eva powstała w 1998 roku, z czasem dopełniły ją restauracja, winiarnia, sala bankietowa i piękny ogród. Miejsce to wspaniale wkomponowało się w atmosferę położonego w sercu Gdańska Wrzeszcza – miejsca pełnego restauracji, kawiarni, sklepów, centrum kultury. Sąsiedztwo Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego gwarantuje idealne warunki do joggingu, spacerów czy Nordic Walkingu.
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Lokalizacja Villi Eva daje możliwość poczucia atmosfery przedwojennej dzielnicy Wrzeszcz, spacerowania oraz łatwego korzystania z komunikacji miejskiej aglomeracji gdańskiej.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto poza ścisłym centrum Starego Miasta poznać także historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej, Muzeum Bursztynu oraz zobaczyć molo w Brzeźnie, oddalone od słynnego sopockiego zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
W Starym Mieście warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Villa Eva Ewa Kulczycka, ul. S. Batorego 28B, 80-251 Gdańsk, NIP: 9570239180
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Villa Eva. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".