Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Luksusowe Apartamenty Rent Like Home Deo Plaza tchnęły nowe życie w kompleksowo odrestaurowany zabytkowych spichlerz na Wyspie Spichrzów – w najmodniejszej lokalizacji Gdańska. Wyspa przez kanał sąsiaduje z gdańskim Starym Miastem, a Zielony Most umożliwia łatwe dojście na Długi Targ i słynną ul. Mariacką. To miejsce z najlepszym widokiem w Gdańsku, okna wychodzą na najbardziej rozpoznawalne elementy gdańskiej architektury, m.in. Żurawia i Katedrę Mariacką.
Apartamenty wyróżnia fantastyczna lokalizacja – w sercu miasta i jednocześnie z dala od tłumu. Wnętrza są estetyczne i ze smakiem łączą nowoczesne rozwiązania ze szlachetnymi materiałami wykończeniowymi oraz elewacjami z kamienia, cegły, ceramiki, stali, drewna i szkła. Dostępne są apartamenty klasy standard z widokiem na miasto lub dziedziniec budynku oraz szczególnie pożądane apartamenty premium z widokiem na Stare Miasto i rzekę Motławę. Wszystkie apartamenty są nowoczesne i komfortowo urządzone. Każdy ma niepowtarzalny wystrój i przemyślany układ gwarantujący komfortowy pobyt. W klimatyzowanych apartamentach znajdują się wysokiej klasy wygodne łóżka oraz kąciki kawowe z fotelami lub sofą. W niektórych pokojach są również kąciki jadalne, wyposażone aneksy kuchenne, a także przestrzeń do pracy przy komputerze. Pokoje są przydzielane losowo wg ich dostępności i nie ma możliwości wybrania konkretnego pokoju ze zdjęcia.
W nowoczesnym apartamentowcu mieści się kilkanaście klimatycznych restauracji i barów. Goście mogą tutaj rozpocząć dzień pożywnym serwowanym śniadaniem, zakończyć go w wyszukaną obiadokolacją w promieniach zachodzącego słońca oraz próbować kuchni świata.
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Świetna lokalizacja apartamentów Deo Plaza pozwala odczuć niezwykły klimat gdańskich wysp, zadbanego centrum Starego Miasta, ale też znaleźć spokojne zaułki śródmieścia. Hotel położony jest na rewitalizowanej Wyspie Spichrzów. Jego lokalizacja daje także możliwość spacerowania po mniej popularnym turystycznie Dolnym Mieście z późnogotyckim kościołem św. Barbary, Bramą Żuławską, stadionem żużlowym, Akademią Muzyczną, Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia czy kamienną śluzą i bastionami położonymi w południowej części wyspy.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta i poznać historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej, Muzeum Bursztynu oraz zobaczyć molo w Brzeźnie, oddalone od słynnego sopockiego zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
W najbliższej okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Rent Like Home Sp. z o.o., ul. Zajęcza 2b, 00-351 Warszawa, NIP: 6762500419
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Deo Plaza Apartamenty Rent Like Home. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".