Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Pokoje w pensjonacie Gaborek urządzone są w unikalnym stylu. Każdy z nich posiada balkon oraz łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. W wyposażeniu pokoi znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, telefon, Wi-Fi, biurko oraz toaletka. Po przyjeździe w pokoju czeka na Gości butelka wody mineralnej.
Pensjonat Gaborek dysponuje urokliwym, ekskluzywnym SPA z sauną fińską, sauną turecką, jacuzzi oraz ofertą masaży relaksacyjnych. Do dyspozycji gości jest sala fitness, sala klubowa z barem oraz bilard, cymbergraj, piłkarzyki. Dla najmłodszych przygotowano pokój zabaw oraz plac zabaw z basenem na świeżym powietrzu. W ogrodzie znajduje się ponadto grill i altanka. Zimą pensjonat udostępnia możliwość przechowywania sprzętu narciarskiego, a przez cały rok działa wypożyczalnia kijków do nordic walking.
Pensjonat serwuje domowe potrawy regionalne, a codziennie rano urozmaicone śniadanie w formie bufetu. Na miejscu znajduje się również kawiarnia i bar.
Krynica Zdrój jest jednym z największych polskich ośrodków sportów zimowych. Narciarze korzystać mogą ze stoków w Krynicy-Słotwinach oraz na Jaworzynie (1114 m.n.p.m.). Na Jaworzynie kursuje także gondolowa kolej linowa. Całkiem niedaleko jest również ośrodek Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla, gdzie mieści się najdłuższy w Polsce wyciąg krzesełkowy. Atrakcją jest także działające od 2008 roku połączenie Wierchomli i Muszyny obejmujące system 10 narciarskich wyciągów.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GABOREK W. Gaborek, A. Gaborek-Ziębiec s.j., ul. Szkolna 7, 33-380 Krynica-Zdrój, NIP: 7343324970
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pensjonat Gaborek. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".