Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Apartamenty Rozewie to przestrzenne (o powierzchni minimum 43 m2) i świetnie wyposażone dwupokojowe apartamenty. Wyposażone tak, by nie trzeba było wozić ze sobą żadnych sprzętów i naczyń. W każdym apartamencie znajdują się 2 pokoje (pokój dzienny z rozkładaną kanapą i sypialnia z łożem małżeńskim), przedpokój, taras, łazienka z prysznicem, kompleksowo wyposażony aneks kuchenny z wydzieloną jadalnią.
Wyposażenie apartamentu: pralka, zmywarka, lodówka z zamrażalnikiem, płyta grzewcza, mikrofalówka, ekspres do kawy, czajnik, komplet zastawy kuchennej, garnki, patelnie, TV LCD (naziemna telewizja cyfrowa), deska do prasowania, żelazko, suszarka na pranie, komplet pościeli i ręczników. Do każdego apartamentu przypisane jest miejsce postojowe w hali garażowej, bądź na parkingu zewnętrznym.
Strefa Wellness obejmuje podgrzewany basen czynny w sezonie (od maja do września), kompleks saun: suchą oraz infrared.
Specjalnie dla dzieci działa bezpieczny i dobrze wyposażony kącik zabaw wewnątrz budynku oraz plac zabaw na zewnątrz. Dodatkowo w ogrodzie wydzielono miejsce do grillowania.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Wynajem i sprzedaż apartamentów Mariola Fikus, ul. Słoneczna 3, 84-103 Łebcz, NIP: 8121663815
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Apartamenty Rozewie. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".