Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Dunajec spełnia standardy Triverna
Hotel Dunajec oferuje swoim gościom zakwaterowanie w pokojach wyposażonych w: TV STA, telefon, Internet Wi-Fi, łazienkę z kabiną prysznicową. Wnętrza pokoi posiadają eleganckie, klasyczne meble i zachowany podział na część sypialną oraz wypoczynkową. Część pokoi posiada bezpośrednie wyjścia na balkony.
Hotelowa restauracja o nowoczesnych i kolorowych wnętrzach proponuje szeroki wybór tradycyjnych dań kuchni polskiej i europejskiej. Do dyspozycji gości jest również hotelowy bar, który poleca duży wybór koktajli, drinków i przekąsek regionalnych oraz desery, w tym najlepszy w okolicy deser - tramisu.
W ramach relaksu goście mogą korzystać z sali gier, wyposażonej w stół do bilarda, tenisa oraz darta i piłkarzyki.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
27 m2
maks. 2 osoby
27 m2
maks. 3 osoby
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Dunajec s.c. K i P Mazurek, ul. Krakowska 85, 33-113 Zgłobice, NIP: 9930180260
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Dunajec. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!