Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Rapsodia oferuje swoim gościom zakwaterowanie w pokojach 1, 2, 3 osobowych oraz w pokojach o podwyższonym standardzie. Wszystkie pokoje posiadają balkon, telewizor, Internet, czajnik bezprzewodowy, łazienkę z kabiną prysznicową.
Szef kuchni serwuje przede wszystkim dania kuchni polskiej, które swym smakiem i aromatem skuszą nawet najbardziej wyrafinowane gusty. W menu goście znajdą szeroką gamę potraw zarówno dietetycznych, jak i tych bardziej odpowiednich dla diety osób nie stroniących od potraw kalorycznych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń kulinarnych. Dodatkowo do dyspozycji gości drink bar otwarty całą dobę.
Na terenie ośrodka Rapsodia można aktywnie wypocząć do dyspozycji gości: wypożyczalnia rowerów, bilard, ping-pong (latem). Ogród z zadaszonym miejscem na grilla lub ognisko, gdzie istnieje możliwość pieczenia kiełbasek, prosiaka, barana. Oazę spokoju pełnego rodzinnego ciepła z kolei odnaleźć można w przytulnej sali kominkowej.
Do dyspozycji najmłodszych gości jest plac zabaw.
Przez cały rok dostępne są szlaki turystyczne prowadzące po malowniczych zakątkach Krynicy i okolicznych górach Beskidu Sądelskiego. W samej Krynicy zwiedzić można:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: SAS s.c. Beata Skóraś Marek Skóraś, ul. Tarnowska 53, 32-830 Wojnicz, NIP: 8732497174
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest OW Rapsodia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".