Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Grand Kapitan Medi-Spa znajduje się w odległości 300 metrów od plaży nad Morzem Bałtyckim w Ustroniu Morskim. Hotel został wybudowany w niewielkim owalnym kształcie statku. Do dyspozycji gości: odkryty basen czynny w sezonie, taras z ogródkiem na dachu hotelu, baza zabiegowa, salon SPA, centrum wellness z jacuzzi i sauną oraz restauracja.
Pokoje w Grand Kapitan Medi-SPA są dźwiękoszczelne, klimatyzowane ( w wybranych pokojach) i nowocześnie urządzone, do tego przestronne i utrzymane w ciepłych kolorach. Pokoje dysponuje balkonem, a na wyposażeniu znajduje się: klimatyzacja (w wybranych pokojach), TV LCD, lodówka, Internet, czajnik, sejf, łazienka z kabiną prysznicową.
Hotel w kształcie statku oferuje elegancki design i komfort. Czysty relaks - nowoczesne SPA w którym można korzystać z całego szeregu zabiegów leczniczych, pielęgnacyjnych i kosmetycznych. Centrum bazy zabiegowej wyposażone jest m.in. w nowoczesny sprzęt do elektroterapii i światłoterapii. Do tego stosowana jest naturalna solanka i borowina. Sauna i jacuzzi dopełniają całe centrum odnowy biologicznej.
W eleganckiej restauracji hotelowej goście mogą posmakować pysznych dań kuchni polskiej i międzynarodowej. Jedzenie jest bardzo smaczne i zróżnicowane, posiłki są przygotowywane ze świeżych produktów i bardzo ładnie podane w formie bufetu (śniadania i obiadokolacje).
Inne udogodnienia obiektu to centrum spa, restauracja, siłownia, wypożyczalnia rowerów, dostęp do Internetu, parking oraz garaż.
Ustronie Morskie to miejscowość wypoczynkowa na zachodnim brzegu Bałtyku, na Wybrzeżu Słowińskim, około 13 km na wschód od Kołobrzegu. Po wysokim klifie nad piaszczystą plażą biegnie tutaj promenada spacerowa, z której roztacza się panorama morza. Zbudowano przy niej dwa mola o długości około 100 metrów. Woda morska jest tu wyjątkowo czysta – Ustronie kilka razy zostało wyróżnione Błękitną Flagą.
Przy plaży mieści się przystań rybacka, wyposażona w wyciąg linowy – za jego pomocą kutry są o poranku spuszczane na połów. We wschodniej części Ustronia do Bałtyku przez plażę wpływa rzeka Czerwona – z pewnością dotrą tu miłośnicy spacerów brzegiem morza. Zapalonych rowerzystów z kolei ucieszy przebiegający przez Ustronie Nadmorski Szlak Rowerowy wokół Bałtyku (EuroVelo), którym obecnie można dotrzeć od Ustki w okolice Dziwnówka. Szlak jest ciągle rozbudowywany. Inne szlaki – zarówno rowerowy, jak i pieszy – prowadzą do rosnących w pobliżu Ustronia jednych z najstarszych dębów w Polsce: Bolesława i Warcisława. Dodatkową atrakcją jest centrum sportowo-rekreacyjne z basenem na świeżym powietrzu i krytą pływalnią, saunami, jacuzzi, kręgielnią, kortami tenisowymi. Z kolei w ustrońskich lasach można znaleźć pozostałości niszczejących umocnień wojskowych.
Z Ustroniem od zachodu sąsiadują niewielkie Sianożęty – mniejsza miejscowość z atrakcyjną, strzeżoną plażą, na którą warto udać się na spacer brzegiem morza (ok. 1 km), zwłaszcza jeśli szukamy mniej obleganych plaż.
Atrakcje Ustronia Morskiego i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Grand Kapitan Medi-Spa Michał Żytki, ul. Spokojna 6, 78-111 Ustronie Morskie, NIP: 6711020649
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Grand Kapitan Medi SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".