Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Diament SPA dysponuje 50 przestronnymi, komfortowo wyposażonymi pokojami. Każdy z nich wyposażony jest w TV SAT, dostęp do Internetu, telefon, lodówkę, czajnik, szlafrok oraz łazienkę z kabiną prysznicową.
Część rekreacyjna hotelu pozwala aktywnie wypocząć, zadbać o zdrowie i kondycję fizyczną. W skład kompleksu wchodzą: basen kryty o wymiarach 8 m x 8 m wyposażony w przeciwprąd, kaskadę wodną i urządzenia do masażu w wodzie, sauna sucha, jacuzzi.
Przez cały rok prowadzona jest również działalność lecznicza w profesjonalnie wyposażonej bazie odnowy biologicznej i SPA.
W miejscowości nie brakuje także atrakcji oraz urokliwych dzikich i pięknych zakątków. Znaleźć tu można: stadniny koni, ścieżki zdrowia i szlaki rowerowe, lasy pełne grzybów, jeśli ktoś zechce doznać silniejszych wrażeń może spróbować swoich sił w paintballu lub pojeździć w terenie lub po torze w pojazdach pustynnych buggy.
Z Grzybowa jest o krok do Kołobrzegu, nieopodal znajduje się także Dźwirzyno, a wygodne połączenia komunikacyjne sprawiają, że w każdej chwili można udać się tam na krótką wycieczkę. W okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: JP HOTELS Sp. z o.o. , Mieszka I 49, 75-129 Koszalin, NIP: 6692565708
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Diament SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".