Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel oferuje noclegi w 144 pokojach w sześciu różnych standardach. Wszystkie pokoje mają szykowny wystrój, utrzymane są w ciepłych barwach i umeblowane współczesnymi drewnianymi meblami. Na wyposażeniu pokoi znajduje się: indywidualnie sterowana klimatyzacja, darmowy Internet Wi-Fi, TV, sejf, ekspres do kawy, minibar, radio, telefon, żelazko, czajnik elektryczny, łazienka z kabiną prysznicową lub wanną, suszarka do włosów.
Falkensteiner Am Schottenfeld oferuje swoim gościom niewielkie, ale wysokiej jakości centrum SPA. Znajduje się w nim: sauna sucha, gabinet masażu oraz niewielka siłownia. Na życzenie gości masaże i zabiegi mogą być wykonywane również w pokojach.
Codziennie rano w hotelowej restauracji serwowane jest śniadanie w formie obfitego bufetu z regionalnymi przysmakami. Na gości czeka duży wybór świeżych owoców i warzyw, zdrowe pieczywo i ciastka, omlety, pieczywo organiczne, słodkie wypieki, takie jak rogaliki, ciasta, babeczki, wyborne wędliny, wędzony łosoś, makrela i wiele, wiele innych smacznych przysmaków.
W hotelu znajduje się również restauracja Seventy 4 serwująca kuchnię międzynarodową, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 12:00-14:00 oraz 18:00-22.00. Dostępny jest także Lounge Bar, oferujący napoje przekąski i przysmaki międzynarodowe, w godzinach 10:00-24:00.
Będąc w Wiedniu warto obejrzeć:
Wiele atrakcji czeka na zwiedzających także w Muzeum Historii Sztuki. Bogata kolekcja obrazów, sztuki stosowanej oraz archeologicznych artefaktów może jednak okazać się przytłaczająca. Dlatego zwiedzanie placówki warto rozłożyć na kilka dni. Mnóstwo ciekawych eksponatów można zobaczyć także w Muzeum Leopoldów. Trzon ekspozycji stanowi kolekcja Rudolfa i Elżbiety Leopoldów. W muzeum, oprócz sztuki austriackiej, znajdziemy także eksponaty spoza europejskiego kręgu kulturowego - XIX-wieczne japońskie druki czy maski z Gwinei.
Wiedeń ma wielowiekową tradycję kulinarną z należącymi do niej Beisl, tradycyjnymi knajpkami, do których mieszkańcy przychodzą, żeby zjeść i żeby się zabawić. Nazwa Beisl pochodzi z jidysz, od słowa oznaczającego mały dom. Lokale te, rozrzucone po całym centrum Wiednia, serwują solidne porcje jedzenia, do tego drinki i jedyny w swoim rodzaju klimat w wystroju - od prawie rustykalnej boazerii po laminat i plastik. Poza sznyclem wiedeńskim najsłynniejszą specjalnością w Wiedniu jest Tafelspitz - porcja wołowiny gotowanej w rosole, podawana z pieczonymi ziemniakami, zielonym sosem cebulowym, szpinakiem i chrzanem z jabłkiem. Miejscowy Fiakergulasch, czyli gulasz dorożkarski, podawany z kiełbasą i smażonym jajkiem, podobno chroni przed zimnem. Prawdziwy wiedeński smakosz jest amatorem zup. Popołudniowy posiłek bez parującej miski rosołu z pływającymi w niej obficie kluseczkami z kaszy manny, wątróbki lub drobno ciętego naleśnika właściwie się nie liczy. Kulinarna atrakcją Wiednia jest także gęsta od papryki zupa gulaszowa. Na drugie danie najlepiej wybrać pieczoną wieprzowinę z knedlikami i kiszoną kapustą albo górę mięsa i kiełbasek o nazwie Bauernschmaus lub wołowe serce w sosie, z mnóstwem warzyw korzeniowych, ziół i przypraw, czyli Beuschel. Taki obiad warto podlać schłodzonym piwem i zakończyć deserem. Może to być strudel z jabłkami albo uczta tortowa. Najbardziej rozpowszechniony w Wiedniu jest słynny tort Sachera, ciemne czekoladowe ciasto przełożone dżemem morelowym.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: FMTG Falkensteiner Hotelbetriebs GmbH, Schottenfeldgasse 74, AT-1070 Wiedeń, NIP: ATU 67071269
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Falkensteiner Am Schottenfeld. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".