Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
W hotelu znajdują się komfortowe pokoje urządzone w trzech stylach, z czego każdy został wykonany przez innego lokalnego rzemieślnika. Inspiracją do stworzenia takiego zróżnicowanego wystroju były najlepsze tradycje architektoniczne Pomorza. Każdy pokój wyposażony jest w: sejf, minibar, klimatyzację, TV, telefon, internet, zestaw do parzenia kawy i herbaty, łazienkę z kabiną prysznicową z podgrzewaną podłogą i nieparującym lustrem, suszarkę do włosów, ręczniki, zestaw bursztynowych kosmetyków.
Na terenie obiektu znajduje się gabinet SPA Yasumi z bogatą liczbą zabiegów kosmetycznych i masaży. Do dyspozycji Gości jest również strefa Wellness z dwiema saunami, tężnią solna i tepidarium.
W restauracji "Regionalna" serwowane są doskonałe śniadania, na które składa się wiele lokalnych produktów m.in. ryby, wiejskie jaja, miód z własnej pasieki, warzywa z ekologicznego gospodarstwa oraz chleb na naturalnym zakwasie. Ponadto, na gości czeka restauracja a'la carte "Morskie Opowieści", w której skosztować można świeżych owoców morza i ryb prosto z kutra.
Największą atrakcją Jarosławca jest latarnia morska z 1829 roku, zbudowana na planie koła, z czerwonej i glazurowanej cegły. Jej światło widoczne jest z odległości 24 mil morskich, a z balkonu szczytowego rozpościera się niesamowity widok na morze i dwa jeziora.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Szlak Bursztynowy Sp. z o.o., ul. Nadmorska 1, 76-107 Jarosławiec, NIP: 4990663545
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Szlak Bursztynowy. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".