Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 93 komfortowe pokoje, z który każdy jest wyposażony w: telewizor LCD, mini bar, bezpłatne łącze internetowe, łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną. Pokoje Business są dodatkowo wyposażone w klimatyzację i sejf elektroniczny. Hotel, na życzenie gości, dostarcza do pokoju żelazko i deskę do prasowania.
"Restauracja Poziom i Lobby Bar & Live" to kameralna i bardzo urokliwa restauracja, w której klimat tworzą oryginalne witraże na ścianach oraz wystawa niepowtarzalnej włoskiej porcelany. Jest to doskonałe miejsce zarówno na popołudniową kawę z przyjaciółmi, romantyczną kolację we dwoje czy biznesowe spotkanie. W przygotowanym przez szefa Kuchni menu znalazły się aromatyczne i lekkie dania oraz tradycyjne potrawy regionalne w nowoczesnej odsłonie. Pysznym śniadaniem oraz poranną kawą można delektować się w lobby bar "Restauracja Poziom i Lobby Bar & Live". Jest to także miejsce idealne na biznesowy lunch czy wieczornego drinka. Wnętrze baru jest przytulne i zarazem nowoczesne. Znaleźć tu można szeroki wybór potraw i napojów, który uzależniony jest od pory dnia. Rano można wpaść na kawę, kanapki czy smaczne ciasto, w porze lunchu na ciepłe i pożywne dania, a wieczorem na drinka, koktajl lub napój bezalkoholowy.
Zabytki i atrakcje
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotele Diament SA, Jarosława Dąbrowskiego 50, 44-100 Gliwice, NIP: 6450000606
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Diament Plaza Gliwice. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".