Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 37 klasycznie urządzonych pokoi, z których każdy wyposażony jest w: telewizor, telefon, minibar, bezprzewodowy internet WiFi oraz łazienkę z kabiną z hydromasażem i suszarką do włosów.
W hotelowej restauracji dzień zaczyna się od pysznego śniadania w formie bogatego bufetu. Serwowane są tu potrawy przygotowywane ze świeżych lokalnych produktów. Wolne chwile można spędzić w hotelowym barze, gdzie dostępne są doskonałe drinki i koktajle.
Goście spragnieni relaksu mogą skorzystać z oferty SPA i centrum odnowy biologicznej z bogatym wachlarzem masaży i kąpieli termalnych. Dodatkowo, w hotelu jest odkryty basen, sauna, solarium, jacuzzi oraz łaźnia parowa i turecka. Można też odpocząć na słonecznym tarasie.
Popularność tej miejscowości wśród polskich turystów sprawiła, że w większości sklepów i restauracji można porozumieć się w języku polskim. Również gazetka miejska jest tłumaczona na język polski.
Najstarsze tutejsze kąpielisko, zwane plażowym, składa się z 13 basenów i jest stale rozbudowywane. Jest też duży aquapark ze zjeżdżalniami i atrakcjami dla dzieci. Kolejne 20 basenów krytych mieści się w Aqua Palace. Nie są to zwyczajne baseny - część z nich mieści się w jaskiniach, inne wypełnione są wodą morską. Jest też stylowy basen rzymski oraz całoroczny Świat Dziecka.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: VASÚTI ALKALMAZOTTAK RUDOLF SEGÉLYEGYESÜLETE, Barros ter. 15, H-1077 Budapeszt, NIP: HU19001535
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Rudolf Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".