Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały komfortowe pokoje, z których każdy wyposażony jest w: telewizor, bezprzewodowy internet WiFi oraz łazienkę z kabiną prysznicową.
Sercem tego miejsca jest restauracja, w której serwowane są potrawy kuszące smakiem i aromatem. Autorskie kompozycje szefa kuchni powstają w oparciu o najlepszej jakości produkty: owoce, warzywa, zioła i mięsa dostarczane przez lokalnych, sprawdzonych producentów. Menu łączy w sobie elementy kuchni staropolskiej, regionalnej, włoskiej, francuskiej oraz fusion.
W strefie SPA & Wellness można spędzić dzień wypełniony relaksem. Znajduje się tutaj basen z przeciwfalą i masażem, sauna sucha, sauna parowa, słoneczna łąka, prysznic doznań, sauna solna z aerozolem solanki z Morza Martwego. Dodatkowo, na gości czeka wachlarz zabiegów, masaży i kąpieli, które pomogą odprężyć się i zadbać o ciało.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Travel One Sp. z o.o., ul. Zwycięzców 28/21, 03-938 Warszawa, NIP: 1132926344
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Willa Alexander Resort & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".