Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 47 pokoi, od jednoosobowych aż po rodzinne i pokoje typu Studio. Każdy pokój wyposażony jest w wygodne łóżko, telefon, telewizor, dostęp do bezprzewodowego internetu WiFi, zestaw wody mineralnej oraz łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną.
W hotelowej restauracji serwowane są przysmaki kuchni regionalnej oraz kuchni fusion. Szefowa Kuchni przygotowuje potrawy z najwyższej jakości produktów pochodzących ze świeżych, codziennych dostaw. Smak dań podkreśli doskonałe wino z całego świata. W czynnej w weekendy kawiarni można napić się aromatycznej kawy.
Osoby lubiące aktywność fizyczną mogą spędzić czas na całodobowej siłowni i w sali fitness wyposażonej w profesjonalny sprzęt do ćwiczeń: rowerki, bieżnie, orbitrek i atlas.
Przy zbiegu ulic Marii Skłodowskiej-Curie i Bohaterów Warszawy stoją dwa kamienne posągi będące nie tylko najstarszymi zabytkami w Bartoszycach, ale również jednymi z najstarszych pomników w Polsce. Liczą tysiąc lat lub więcej. Mieszkańcy nazywają je "Bartkami" albo "Kamiennymi Babami".
Przy ulicy Zamkowej mieści się Park Elzbiety, czyli areał liczący prawie 3 hektary. Jest tu ciąg spacerowy wzdłuż Łyny wraz ze stawem u podnóża Góry Zamkowej.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Przedsiębiorstwo TOR-KAR-SSON Zbigniew Kargul, ul. Marymoncka 42, 01-977 Warszawa, NIP: 5780130027
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Bartis. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".