Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano przestronne i komfortowe pokoje 2, 3, 4 i 5-osobowe. Z okien rozpościera się piękny widok na góry. Wszystkie pokoje podzielone są na wygodną część wypoczynkową, aneks kuchenny z lodówką, łazienkę z prysznicem. Dodatkowo, w każdym pokoju jest telewizor i dostęp do bezprzewodowego internetu, a część pokoi posiada przeszkloną werandę w stylu retro.
Na parterze mieści się restauracja Na Skrócie serwująca dania domowej kuchni polskiej i europejskiej oraz kawiarnia z deserami i ciastami własnego wypieku. Obiekt serwuje pyszna kawę, wyborne wina i alkohole wysokoprocentowe.
Po długim dniu na szlaku warto zrelaksować się w saunie (czynna w godz. 10:00-20:00). W pobliżu znajduje się tez aquapark. Przy obiekcie znajduje się mały stok narciarski Maciuś dla dzieci i początkujących narciarzy, 400 m od obiektu znajduje się stacja narciarska pod Wangiem, na która obiekt oferuje rabaty.
Warto zobaczyć:
Karpacz to raj dla narciarzy - znajduje się tutaj kilkanaście oświetlonych stoków narciarskich o umiarkowanym stopniu trudności, z wyciągami i wypożyczalniami sprzętu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: TER-JAN Edmund Kalbarczyk , Karkonoska 26, 58-540 Karpacz, NIP: 7561822105
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Rezydencja Na Skrócie. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".