Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji Gości oddane zostały komfortowe klimatyzowane pokoje i apartamenty. Każdy pokój wyposażony jest w: szybki bezprzewodowy internet WiFi, telewizor LCD, sejf, minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, czajnik oraz przestronną łazienkę.
Hotelowe śniadania w formie bogatego bufetu podawane są w restauracji Aqua Marina codziennie w godz. 7:00-10:30. Z kolei w restauracji Trattoria La Riva skosztować można doskonałej pizzy oraz bogactwa sezonowych dań i napojów. W każdą sobotę Gościom towarzyszy muzyka na żywo.
Jest to doskonałe miejsce wypoczynku - dopracowana w najmniejszych detalach strefa SPA & Wellness umożliwia głęboki relaks i odprężenie. Goście mogą skorzystać z basenu solankowego, w którym kąpiele wzmacniają odporność, wspomagają usuwanie toksyn z organizmu, odżywiają i nawilżają ciało. Ponadto, w strefie wellness znajduje się łaźnia parowa, sauna fińska oraz jacuzzi. W ofercie SPA znalazły się ekskluzywne zabiegi na twarz, wyjątkowe rytuały oraz masaże.
Niezwykłym zainteresowaniem cieszy się wyciąg nart wodnych liczący 800 metrów. Jest on sterowany elektronicznie z brzegu i może jednocześnie obsłużyć 9 narciarzy. W pobliżu toru natomiast jest umiejscowiona plaża miejska z wypożyczalnią sprzętu wodnego.
Na wieży kościoła Ewangelickiego przy ul. Sienkiewicza 22 znajduje się punkt widokowy, z którego rozciąga się niezwykły widok na panoramę Ostródy. Z wieży kościoła odgrywany jest hejnał miasta. Znajdują się tutaj trzy wielkie dzwony, z których największy ma średnicę 148 cm.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Willa Port Sp. z o.o., ul. Zientary-Malewskiej 20B, 10-302 Olsztyn, NIP: 7393877398
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Willa Port Art & Business. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".