Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano eleganckie, komfortowe pokoje z balkonem, z którego rozpościera się widok na jezioro. Każdy pokój jest wyposażony w klimatyzację, telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, sejf oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną.
W hotelu działa wyjątkowa restauracja 1906, gdzie każdego dnia podawane są śniadania w formie obfitego bufetu. Goście mają okazję skosztować słoweńskich wędlin, serów, domowych wypieków. Ponadto, przez cały dzień można zamawiać dopracowane w najmniejszym szczególe dania z karty, w której znalazły się przede wszystkim dania regionalne. W podziemiach hotelu znajduje się jedyna w okolicy piwniczka z wyśmienitym słoweńskim winem.
Osoby spragnione relaksu z pewnością docenią strefę SPA & Wellness, w której przygotowano kryty basen, saunę ze strefą relaksu oraz gabinet masażu.
Jedną z najbardziej znanych, a jednocześnie najpiękniejszych atrakcji jest bledzka wysepka skrywająca między zielenią dzwonnicę, kościółek i plebanię. Jeszcze przed czasami chrześcijaństwa istniała tu świątynia na cześć słowiańskiej patronki miłości o imieniu Ziva. Po przyjęciu chrześcijaństwa kapliczka otrzymała imię Maryi.
W Bledzie znajduje się najstarszy, według zapisów historycznych, zamek w Słowenii. Pierwsza wzmianka o nim pochodzi z 1011 roku. Wówczas zamek nazywany był castellum Veldes. Zamek stoi na wielkiej skale, która wznosi się 130 metrów nad poziom jeziora. Obecnie mieści się w nim muzeum, a ekspozycje opowiadają historię Bledu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Triglav d.o.o. Bled , Kolodovorska cesta 33, 4260 Bled, NIP: SI89333713
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Triglav. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".