Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały komfortowe pokoje i luksusowe apartamenty. Niezależnie od standardu, pokoje wyposażone są w: telewizor, telefon, bezprzewodowy dostęp do internetu, łazienkę z kabiną prysznicową.
Hotelowa restauracja jest wyjątkowym miejscem: śniadanie można spożyć na pałacowym tarasie w otoczeniu śpiewu ptaków i zadbanej zieleni. W zacisznych podziemiach doskonale smakuje wykwintny lunch, natomiast Sala Kominkowa jest idealna na romantyczną kolację. Jednak to goście decydują, gdzie mają ochotę zająć miejsce.
Rytuały SPA przeprowadzane są w pokoju Gościa. Każdy zabieg oparty jest na naturalnych recepturach pochodzących z XIX wieku, co oznacza, że został pozbawiony składników tworzonych ze sztucznych komponentów.Oprócz zabiegów pielęgnacyjnych i odprężających masaży, w ofercie znalazły się rytuały saunowe oraz niezwykle aromatyczne kąpiele.
Największe atrakcje Krainy Rawki połączone zostały w wyjątkowym szlaku turystycznym noszącym nazwę "Rawska Ósemka". Trasa ta wiedzie przez liczne wsie i miasteczka, prowadząc do kolejnych zabytków architektury sakralnej, pałacowej i dworskiej oraz unikalnych atrakcji przyrodniczych.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Pałac Chojnata Krzysztof Malarecki, ul. Nowogrodzka 18A/10, 00-511 Warszawa, NIP: 1130212497
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pałac Chojnata. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".